Radovi bez građevinske dozvole i kontrole: ZLF traži zatvaranje gradilišta na železničkoj stanici Novi Beograd 1foto (BETAPHOTO/MILAN OBRADOVIĆ)

Zeleno-levi front (ZLF) zahteva hitno zatavaranje gradilišta na novobeogradskoj železničkoj stanici zbog toga što se radovi izvode bez građevinske dozvole i kontrole, što je bezbedonosni rizik, saopštila je danas na konferenciji za medije poslanica ZLF Natalija Stojmenović.

Na parceli 6877 se izvode radovi na stubovima. Ne postoji nadzor, što šest meseci od pada nadstrešnice u Novom Sadu, postavlja pitanje koji se materijali koriste, na koji način se radi, ko kontroliše da se radovi sprovode po odgovorajućim standardima, rekla je ona.

Natalija Stojmenović je naglasila da ti stubovi drže novobeogradsku železničku stanicu koju dnevno koristi više hiljada građana.

Iza tih radova, kako je navela, stoji država, Ministarstvo saobraćaja, infrastrukture i građevinarstva, koje je naručilac projekta.

“Imamo jedan primer sistemske neodgovornosti države koja krši sopstvene zahteve i stavlja građane u ogroman rizik”, naglasila je Stojmenović.

Od procedura su, kako je rekla, ispoštovani samo lokacijski uslovi, a bio je podnet zahtev za privremenu građevinsku dozvolu.

„To je obustavio, ne znamo ko, 24. aprila“, navela je Stojmenović.

Ona je primetila da je glavni izvođač radova kopmpanija Čajna šedong internešnal, ali da nije na terenu, gde je je angažovana kompanija iz Rume AM konstrakšn.

Njen kolega iz ZLF Zdravko Janković napravio je poređenje novobeogradske stanice i Prokopa, naglašavajući da je Prokop pušten u rad bez upotrebne dozvole i da prokišnjava.

“Imamo saznanja da je u tu stanicu uloženo nekoliko desetina miliona evra. Ovde je situacija slična – gradi se stanična zgrada, što je korisno, ali mora da se radi po propisima. Skandal je što nemate ni najobičniju tablu koja bi pokazala da je ovde gradilište”, naglasio je Janković.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari