Ilija Dević, vlasnik Autotransportnog preduzeća „Vojvodina“, obratio se pismom premijeru Aleksandru Vučiću i zatražio od njega da pomogne kako bi se konačno rasvetlila afera sa izgradnjom međumesne autobuske stanice u Novom Sadu. On je ukazao i da je taj predmet Evropska komisija izdvojila sa spiska od 24 sporne privatizacije kao jedini u kome je oštećen investitor.


Na juče otvorenom sajtu www.ilijadevic.com istakao je i da „političko-kriminalna družina“ želi da ga uništi i preotme imovinu njegovog preduzeća kao i dobar biznis plan koji je kreiran izgradnjom nove autobuske stanice u Novom Sadu. Podsetio je i da je kroz stečaj ATP Vojvodine, u statusu umešača, zapravo njegov tim advokata dobio spor protiv Grada, na osnovu čega je tom preduzeću iz gradske kase trebalo da se isplati nadoknada štete od oko 300 miliona dinara, kao i da je u toku spor koji je po istom osnovu pokrenuo za nadoknadu lične štete, ali u znatno višem iznosu. Umesto da se utvrđuje ko je tu vrstu štete naneo gradu, tužilaštvo je, tvrdi Dević, protiv njega podnelo „iskonstruisanu krivičnu prijavu i odredilo mu pritvor“.

Dević pita šta se desilo s krivičnim prijavama koje je on podnosio od 2007. godine do danas, i to protiv tadašnje gradonačelnice Novog Sada, sada predsednice Skupštine Srbije Maje Gojković, i protiv gradonačelnika Igora Pavličića, zatim protiv funkcionera u Ministarstvu infrastrukture, nekoliko inspektora za drumski saobraćaj, načelnika gradskih uprava za saobraćaj i za inspekcijske poslove, potom protiv načelnika novosadske policije, funkcionera Agencije za privatizaciju…

Dević je otvarajući svoj sajt, obavestio javnost i o sadržaju pisma koje je Vučiću uputio krajem aprila, a priložena je i dokumentacija o celom slučaju.

Hronologija

Dević je 2004. godine kupio na aukciji Agencije za privatizaciju preduzeće ATP Vojvodina i odmah u prvoj godini ispunio investicioni plan. Zaposlio je novih 200 radnika, kupio na lizing nove autobuse, a 2006. godine zaključio ugovor sa tadašnjom gradonačelnicom Novog Sada o izgradnji nove autobuske stanice. Taj objekat je završen, ali grad nikada nije preusmerio saobraćaj na novu lokaciju. Zbog dospelih kreditnih rata, ATP Vojvodina je otišla u stečaj, 500 zaposlenih dobilo je otkaze, a Dević je tužbom tražio naknadu štete.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari