– Otvaranje železničke stanice Prokop i verbalno „prepucavanje“ tim povodom između funkcionera SPS i SNS, pre svih Milutina Mrkonjića i Zorane Mihajlović, u medijima su pokrenuli pitanje da li je na pomolu novi sukob dve vladajuće stranke. Ovim povodom se saopštenjem iz Brisela sinoć oglasio predsednik SPS i ministar inostranih poslova Ivica Dačić porukom da su nepotrebne, štetne i bespotrebnepolemike i svađe oko železničke stanice Prokop. „To je veliki projekat i završen je, na zadovoljstvo SPS-a, u čije vreme je započet i SNS-a, u čije vreme je završen. Ovo je svakako veliki uspeh ove Vlade Srbije“, naveo je Dačić povodom polemike koja je počela izjavom bivšeg ministra i funkcionera socijalista Milutina Mrkonjića da je SNS „samo prekrečila Prokop“.

Dačić je istakao da se u ovim polemikama ispušta iz vida suštinsko pitanje – zašto je posle pada Miloševića zaustavljen ovaj projekat, zašto je tadašnji DOS Prokop skinuo sa liste prioriteta i zašto se zbog takvih štetnih odluka izgubila cela decenija. Pre Dačićevog izjašnjavanja, na Mrkonjićevu izjavu žestoko je reagovala ministarka saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture Zorana Mihajlović. „Nadam se da izjava Milutina Mrkonjića, počasnog predsednika SPS, kako je Prokop samo prekrečen, a da sve zasluge pripadaju njemu kao bivšem ministru saobraćaja, nije i stav te stranke”, izjavila jejuče u Vrnjačkoj Banji. Nakon Dačićevog saopštenja, ponovo se oglasila ministarka Mihajlović. „Drago mi je što se lider SPS konačno oglasio i zapravo demantovao svog počasnog predsednika Milutina Mrkonjića da je naša Vlada samo „okrečila“Prokop“, navela je Mihajlović u saopštenju. Ona,međutim, za razliku od Dačića, ne smatra da je ta polemika bila nepotrebna, već da je i te kako bilo potrebno da se vidi šta visoki funkcioneri koalicionog partnera naprednjaka misle o rezultatima Vlade.

„Mrkonjić je dugi niz godina bio ministar saobraćaja, a da je više radio u svom resoru, sigurno bi završio Prokop, Koridor 10 i deo Koridora 11, pa danas ne bismo imali puteve koji su na dnu lestvice bezbednosti i kvaliteta“, rekla je Mihajlović i dodala da je rekonstrukcija stanice Beograd „daleko od krečenja“.

„Da je samo krečenje u pitanju, to je mogao da uradi i Mrkonjić, a ova rekonstrukcija koja je trajala 420 dana koštala je 23 miliona evra i biće nastavljena drugom fazom“, najavila je Mihajlović. Pozvala je Mrkonjića da razmisli o onome što je radio i o, kako je rekla, „putevima koji vode iz njive u njivu“.

Pred novinarima je tražila od Zorana Drobnjaka direktora Putevi Srbije da kaže koliko mesečno košta održavanje puta Ub-Lajkovac. Nakon što je Drobnjak rekao da je najverovatnije u pitanju iznos od oko 10 miliona dinara, Mihajlović je podsetila da toliko mesečno država Srbija izdvaja da bi održavala put koji je Mrkonjić započeo, a sadašnja vlast ga završila.

„Put se ne koristi, jer morate da idete u njivu, pa da dođete na auto-put, njime se vozite 12,5 kilometara, a onda opet uđete u njivu“, navela je Mihajlović, ocenivši da je „po tome poznat Milutin Mrkonjić“.



Svi protiv SNS

– Očigledno je premijer Aleksandar Vučić bio u pravu kada je rekao da ć se sada svi udružiti kako bi pokušali da ga sruše, izjavio je potpredsednik SNS i ministar policije Nebojša Stefanović, povodom Mrkonjićeve izjave da otvara samo nove projekte, a ne one koji su samo prefarbani.


Radim doktorat“


„Upravo radim doktorat iz menadžerskog posla, sva sreća ima mnogo ljudi koji to znaju, pa ja od njih prepisujem, pa ću mozda uskoro i ja biti doktor i dobro mi ide posao. Što se tiče podrške vladi, ona stoji u segmentima realizacije projekta koji smo mi počeli pre njih, naravno, i oni imaju tu čast da ih završavaju. Nemoj da ovi poltroni pokušavaju da politiuzuju moje mišljenje. Ako nešto znaju o saobraćaju, i jedno, i drugo, ja sam spreman da razgovaram s njima“,
rekao je Mrkonjić za B92.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari