Izuzetno smo zadovoljni što je drugi po redu forum „Izazov 2016“ naišao na ovakav odziv stručnjaka, što samo potvrđuje koliko nam je razvoj i unapređenje struke i stanja na tržištu svima važno. Često govorimo o izazovima koji nas očekuju u industriji komunikacija i marketinga, a na forumu smo imali prilike da zajedno diskutujemo o tendencijama i načinima da se izazovi uspešno prevaziđu – izjavila je, otvrajući forum komunikacionih lidera, Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je i organizator ovog skupa.


Više od 200 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, predstavnici 65 agencija i 58 kompanija iz celog regiona, izneli su svoja iskustva i zapažanja. Osim toga, bilo je predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno realizovali Marketing mreža i agencija MASMI, a prvi put na jednom ovakvom događaju bio je organizovan i kreativan timbilding na temu odnosa kompanije i agencije.Tokom regionalnog panela u kome su učestvovali predstavnici šest država (Srbija, Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Crna Gora) zaključeno je da se suočavamo sa značajnim promenama u konzumaciji medija, što stavlja pred celu industriju u regionu zadatak da se brže prilagodi, odnosno da aktivno podstiče razvoj digitalnih kanala komunikacije kroz unapređivanje istraživanja, servisa, kvaliteta i raznovrsnosti sadržaja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari