Beograd iz #P9 perspektive 1

Zvaničan dolazak premium modela Huawei P9 na tržište regiona kompanija Huawei obeležila je prošle sedmice događajem za medije organizovanim u Beogradu, kom su prisustvovali novinari, blogeri i tviteraši iz Srbije, Hrvatske i Slovenije.

P { margin-bottom: 0.21cm; }

Tokom obilaska grada, na jednoj od najpoznatijih lokaciji Beograda – Kalemegdanu, Huawei ekipa zastala je kako bi učestvovala u pravljenju najvećeg „živog“ #OO hashtaga, koji je snimljen iz vazduha.

– Huawei Consumer Business Group ostvario je značajne rezultate isporučivši više od 28.3 miliona uređaja u prvom kvartalu 2016. i rast od 64% za period od godinu dana. Osim toga, predstavili smo i novi flagship uređaj Huawei P9 koji poseduje dual-lens kameru nastalu u saradnji sa poznatim Leica brendom. U narednom periodu očekujemo proboj P9 uređaja na tržište, a podaci već ukazuju na to da je P9 nadmašio svog prethodnika, model P8, po broju prodatih jedinica u prvih nedelju dana od početka prodaje – rekao je DŽeki Zhao, direktor Huawei Device za Adriatic regiju.

Huawei podržao Daydream, Google VR platformu

Huawei je počeo da pruža podršku za Daydream, Google platformu virtualne stvarnosti za mobilne uređaje. Kompanija će uskoro predstaviti uređaje koji omogućuju Daydream iskustvo, integrišući u njima novi Huawei Kirin i Qualcomm chipset. Huawei telefoni, headset i periferija koji podržavaju Daydream iskustvo bit će predstavljeni krajem 2016. godine, saopštava proizvođač.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari