Nekad je bolje ćutati

Ostavite komentar


  1. Све тачно и јасно речено, као и увек у Коментару Редакције!
    Само – коме? Власт баш брига за то, а њихова „база“ нити чита ово нити мари. Остаће иза њих неке грађевине – свака корист народу је добродошла – али нам неће остати нити паре нит самопоштовањне, а о поносу да не говоримо!
    Уместо сулудих тротоара и бициклистичких стаза – практичније, комфорније и много јефтиније увести бесплатне аутобусе да превозе све заинтересоване тамо-вамо дуж тих 9 километара, а бициклистима купити бицикле да их чекају на обе крајње станице, па наставе педалирање након бесплатне вожње аутобусом. То је иначе само за пола године шетања или педалирања на свежем ваздуху – за мали број људи! Али, ваља напунити страначке фондове пред изборе а и референдум! Поштовање, Зоран

  2. Svidja mi se zadnja recenica – …da možda stvarno drum posred ravnice treba da košta kao tunel kroz utrobu planine.

    Pa mozda ce da prave brdo da bi napravili tunel i to objasnjava tu cenu? Mene vise zabrinjava da se opet nista ne desava naocigled javne pljacke drzave, naroda itd… Ovo ne da vredja inteligenciju nego svako ko dozvoljava da hulja i dalje radi to sto radi i ne zasluzuje da zivi!

  3. „Objašnjenja“ koja daju drpači odgovorni za izgradnju auto – puteva vređaju razum. Neka su ta obrazloženja adresirana samo na sns-ovce, ali ovo je brutalni bezobrazluk. Nadam se da će neko nekad krivično odgovarati za ovu bezobzirnu pljačku.

  4. A niste se pitali kako jedan jedini most i to bez pristupnih saobracajnica moze da kosta skoro pola milijarde evra?Stvarno je ponekad bolje cutati.

    1. Koliko me pamćenje služi pitali su se, ali u to vreme verovatno niste znali da Danas postoji.

  5. „Nema toga cega ovaj narod ne moze izdrzati“.
    Ko je to rekao I da li je ta osoba mislila na sramotu,ponizenje,smejanje u lice.otvoreni prezir kojim je taj narod svakodnevno izlozen ili nesto drugo?

  6. Ponovo vas molim da ne potpadate pod propagandu. Ovo što je predviđeno da se gradi nije auto-put jer ima ukrštanja u nivou! Ista je priča bila i po otvaranju Pupinovog mosta kada je u trenutku euforije severna obilaznica (na kojoj je ograničenje i dalje suludih 50 km/h) od strane vođe nazvana auto-putem! Zna se šta je auto-put i nemojte nasedati!

  7. Novootvorenu deonicu autoputa kod Cacka nasi pametnjakovici nazvase :Veliki knjaz Milos, jer je verovatna propagandna poruka uvijena u politicku oblandu da je ovde sve VELIKO i put i knjaz i veliki graditelj Vucic.Zaboravlja se da je za izgradnju ovog autoputa- ja licno nisam verovao u skoru njegovu izgradnju-najzasluzniji Velja Ilic jer je to bila njegova ideja i njegov san koji se ostvaruje.Velju znam preko sredstava informisanja a on za mene i ne zna da uopste p[ostojim- toliko on i ja imamo medjusobno zajednickog- ali je nepobitna istina da se on dugo borio kao lav za ovaj autoput, da je bio obezbedio gradjevinsku dozvolu, novcana srdstva iz kredita ali i pogresnog izvodjaca radova.Epilog prvog pokusaja je da tada cilj nije poceo da se ostvaruje a tome su najvise doprineli Pajticevi autonomasi,Canak, Kostres i drugi , jer su za vreme Tadica minirali ceo poduhvat.Hvala Bogu put se uveliko gradi- ne gradi ga Vucic vec narod koji ce otplacivati decenijama ove kredite- uglavnom se sve gradi zaduzivanjem, a ti krediti se moraju vratiti sa kamatom koja nece biti ovako niska kao sto je danas.Zato smatram , ako je vec odluceno da se nepotrebno daje ime ovom autoputu- da taj naziv bude odnosno trebalo je da bude:AUTOPUT „VELJA ILIC“.Ni po badu ni po stricevima.

  8. Ja kad citam mnogo toga sto objavite, mislim, da gledam Monty Python. Toliko mi je to smesno, da se krohocem cesto. A vama se verovatno place nazalost?

Ostavite komentar


Redakcijski komentar

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.