Saša Radulović dobio drugi sudski spor protiv Pinka 1Foto: Fonet / Aleksandar Levajković

U DJB kažu da je sud presudom obavezao TV Pink da na ime naknade nematerijalne štete Saši Raduloviću isplati iznos od 100.000,00 dinara sa zateznim kamatama, i nadoknadi troškove sudskog postupka. Predmet spora bila je povreda prava na privatnost Saše Radulovića tokom emitovanja priloga o lažnim sindikalnim aktivistima. TV Pink je postupio po ovoj presudi.

Kako navode, ovo je druga presuda po tužbama Saše Radulovića protiv TV Pink. U prvom postupku koji je okončan pravosnažnom presudom proti Pinka u januaru 2018. godine, Viši sud je utvrdio da je TV Pink 2016. godine plasirala lažne vesti o tome da je Saša Radulović umešan u „sumnjive poslove u kojima su država i firme u stečaju oštećene za silne milione“ i da ga je od optužnice spasio vrh Tadićeve vlasti. I ovom presudom TV Pink je obavezan da na ime naknade nematerijalne štete, zbog povrede ugleda i časti, Saši Raduloviću isplati 100.000,00 dinara i nadoknadi troškove sudskog postupka.

Pred Višim sudom u Beogradu u toku je i postupak po trećoj tužbi zbog fabrikovanja lažnih vesti tokom 2017. godine, kada je TV Pink objavljivao netačne informacije da je Saša Radulović „ojadio građane za 49 miliona“ kao stečajni upravnik, objašnjavaju iz DJB.

Politička šteta koju prouzrokuju propagandni timovi vlasti koji se predstavljaju kao mediji i novinari, poput Pinka, Informera, Srpskog telegrafa, Studija B i drugih, daleko prevazilazi iznose štete koju presuđuje sud. Ovakva sudska praksa je direktan podsticaj za nastavak zloupotrebe medija u obračunu vlasi sa opozicijom, ističe se u saopštenju.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.