pink

BIRODI: Predsednik Vučić i TV Pink udruženo dezinformišu javnost 4

BIRODI: Predsednik Vučić i TV Pink udruženo dezinformišu javnost

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) saopštio je da predsednik Srbije i Srpske napredne stranke (SNS) Aleksandar Vučić tokom jutrošnjeg gostovanja na televiziji Pink nije odgovorio na pitanje o inicijativi koju su pokrenuli zajedno sa Udruženim građanskim pokretom.

Zajedno za Srbiju: REM ćuti o Pinku 7

Zajedno za Srbiju: REM ćuti o Pinku

Stranka Zajedno za Srbiju podržava zahtev opozicije da REM preduzme najstrože mere prema Radio Pinku zbog širenja mržnje i kršenja tremeljnih pravila civilizovanog društva u javnom prostoru.

NUNS: Prijava REM zbog nadrilekarstva na Pinku 8

NUNS: Prijava REM zbog nadrilekarstva na Pinku

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) podneće Regulatornoj aganciji za elektronske medije (REM) prijavu protiv Televizije Pink zbog promocije nadrilekarstva i grubog nepoštovanja odredbi Zakona o elektronskim medijima, kao Pravilnika o zaštiti ljudskih prava u oblasti pružanja medijskih usluga, saopštilo je danas to udruženje.

Milionske isplate Pinka za Vučićevićevu emisiju 10

Milionske isplate Pinka za Vučićevićevu emisiju

Za reklame i Tešku reč, tok-šou Dragana Vučićevića, Pink je Informeru u samo pet meseci 2014. godine platio nešto više od 95 miliona dinara, odnosno oko 820 hiljada evra, pokazuju podaci Poreske uprave do kojih je došao CINS.

Vučić duplo više na televiziji od svih članova vlade zajedno 11

Vučić duplo više na televiziji od svih članova vlade zajedno

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je u poslednjih pet meseci bio prisutan na televizijama ukupno dva dana i skoro osam sati. Svi ostali članovi vlade zajedno dobili su upola manje prostora, pokazali su podaci Biroa za društvena istraživanja.

BIRODI: Postoje indicije da su Pink i RTS kršili Zakon o elektronskim medijima 12

BIRODI: Postoje indicije da su Pink i RTS kršili Zakon o elektronskim medijima

Postoje indicije da su dve najuticajnije televizije sa nacionalnom frekvencijom u Srbiji – Radio-Televizija Srbije (RTS) i TV Pink, kršile Zakon o elektronskim medijima, piše danas Biro za društvena istraživanja (BIRODI) iz Beograda na osnovu istraživanja od 1. septembra do 30. novembra 2019. godine.

DJB: Saša Radulović dobio sudski spor protiv Pinka 13

DJB: Saša Radulović dobio sudski spor protiv Pinka

Pokret Dosta je bilo (DJB) saopštio je danas da je Viši sud u Beogradu presudio da Televizija Pink plati 90.000 dinara, sa kamatama i sudskim troškovima, njegovom predsedniku Saši Raduloviću zbog povrede ugleda i časti i da je to treća presuda koju je on dobio protiv te medijske kuće.

Mitrović: Pink M neće emitovati Novo jutro zbog zabrane SAEM 14

Mitrović: Pink M neće emitovati Novo jutro zbog zabrane SAEM

Vlasnik i direktor Pink medija grupe Željko Mitrović izjavio je da će Pink da poštuje odluku Saveta za elektronske medije Crne Gore (SAEM) da na kablovskoj televiziji Pink M, na tri meseca, bude zabranjeno emitovanje programa Novo jutro, ali je naglasio da se TV Pink neće odricati profesionalnih standarda kojima se do sada uvek vodila.

PrvaPoslednja