Francuski producent i DJ Loran Garnije (Laurent Garnier) u Beograd je došao sa pokretnom studijskom opremom na kojoj će večeras najkasnije u ponoć, zajedno sa Bendžaminom Riperom i Stefanom „Scan X“ Drijem, izvesti četvoročasovni nastup uživo. Njegov novi projekat pod nazivom „Live Booth Sessions“ biće predstavljen ovdašnjoj publici u adaptiranom prostoru nekadašnjeg fabričkog depoa u Travničkoj 3, pored zgrade Geozavoda. Još uvek ima ulaznica po ceni od 1.290 dinara, dok će na ulazu biti skuplje. Ulaznice se prodaju direktno na blagajnama Bilet centra na Trgu republike 5, Beogradske arene, Šoping centra Ušće i drugih prodajnih mesta, te putem sajtova www.tickets.rs, www. eventim.rs i www.gigstix.com.


Postavka opreme za atraktivni nastup pariskog trojca podrazumeva čak 34 različita studijska uređaja, među kojima su različite klavijature, sempleri, efekti, kompjuteri, miksete i druga DJ oprema. Ljubitelji klavijatura svakako će obratiti pažnju na proslavljenu Nord Lead seriju, ali i na Korg R3 ili kultni Fender Rhodes. Među semplerima svakako je najzanimljiviji Korg Kaos Pad 3, ali i razni kontrolori kao što su Akai MPD24 ili Tapco Minimixer pomoću kojih će upravljati prestižnim programom Ableton Live.

Kroz višedecenijsku interakciju sa publikom, Garnije je već ispisao priču o tehno kulturi u knjizi „Electrochoc“, prevedenoj i na srpski, a čija se filmska verzija uskoro očekuje. Autor šest albuma i desetina singlova od početaka u mančesterskom klubu „Hacienda“ krajem ‘80-ih, uspevao je da u kontinuitetu pomera granice elektronske muzike širom sveta. U Beogradu je prvi put nastupio 1995. godine kao jedan od prvih stranih umetnika koji nije mario za tadašnje sankcije. „Jedna stvar je sigurna – klupski podijum ne laže“, kaže Garnije i dodaje: „Želim da budemo publici mnogo bliže nego na festivalima, da pred njima i sa njima stvaramo novu muziku koja će iz tih nastupa dospeti na moja buduća izdanja“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari