Strahinja PavlovićStrahinja Pavlović, Foto EPA-EFE/Rolex dela Pena

Fudbalski savez Srbije potpisao je značajno višegodišnje partnerstvo sa globalnom sportskom kompanijom Capelli Sport.

Kao novi zvanični tehnički partner, Capelli Sport će obezbediti takmičarsku opremu, trening opremu i rekvizite za svih 13 nacionalnih selekcija Srbije – muške, ženske i omladinske.

Kako bi obeležili početak ove saradnje, FSS i Capelli Sport predstavili su nove plave i bele dresove reprezentacije Srbije na događaju „All in Blue“ u Beogradu. Pod sloganom „Nova era. Nova boja. Nova energija“, na svečanosti je prikazan dizajn koji spaja tradiciju i inovaciju, simbolizujući fudbalsko nasleđe Srbije, ali i ambicije za budućnost, piše na sajtu Fudbalskog saveza Srbije.

Fudbaleri reprezentacije Srbije će nove dresove premijerno da nose u predstojećim kvalifikacionim utakmicama za Svetsko prvenstvo, protiv Letonije 6. septembra u Rigi i protiv Engleske 9. septembra u Beogradu.

Plavi dres, u kom će Srbija da dočeka Englesku, izrađen je od inovativne “Honeycomb Mesh“ tkanine i donosi vrhunsku kombinaciju udobnosti i izdržljivosti. Struktura materijala omogućava optimalan protok vazduha, brzo sušenje i vrhunsku prozračnost. Prednji deo krasi uočljiv print, ispunjen detaljima iz srpske tradicije, uključujući pirotsku šaru. Na opremu je vraćen stari grb sa četiri ocila, koji je korišćen dugi niz godina, a izrađen je sa najsavremenijom tehnologijom koja nosi naziv „Tatami kvalitet“.

Beli gostujući dres donosi moderan dizajn, izrađen je preciznim tkanjem koje spaja mekoću sa vrhunskom funkcionalnošću. Ventilacioni delovi u obliku kockastih šara omogućavaju bolje hlađenje i prozračnost, obezbeđujući udobnost u svim uslovima na terenu. Ova sofisticirana konstrukcija igračima pruža napredan nivo komfora i protoka vazduha, postavljajući novi standard kada je reč o sportskoj opremi.

Predsednik FSS Dragan Džajić istakao je emotivnu dimenziju povratka plave boje na dres reprezentacije.

– Plava boja, za mene lično, ima posebnu vrednost i nosi snažnu emociju. U tom dresu sam doživeo najveće uspehe u igračkoj karijeri i mnogo mi je drago što se reprezentacija Srbije vraća tradiciji. Verujem da će i ova generacija stvarati nova sećanja i beležiti istorijske rezultate u opremi sa obeležjima novog tehničkog sponzora. Želim da se zahvalim kompaniji Capelli Sport na ukazanom poverenju i odluci da izaberu baš Srbiju kao svog najvažnijeg partnera na evropskom kontinentu. Uveren sam da će novi dres, uz kvalitet i simboliku koju nosi, biti podstrek našim igračima, ali i dodatna veza sa navijačima koji veruju u reprezentaciju – istakao je Džajić.

Generalni sekretar FSS Branko Radujko naglasio je da novi dres donosi spoj tradicije i modernog vremena.

– Vraćamo plavu boju koja nas podseća na istorijske trenutke srpskog fudbala. Detalji su pažljivo usklađeni, sa nijansama koje prate boje naše zastave i motivom pirotskog ćilima koji nosi snagu zajedništva i neraskidive veze sa korenima. Posebnu vrednost ima i povratak starog grba, simbola emocije i pripadnosti, koji će dodatno zbližiti igrače i navijače u zajedničkoj borbi za plasman na Svetsko prvenstvo. Saradnja sa kompanijom Capelli Sport donela je jedan od najunosnijih ugovora u istoriji Saveza, a sama činjenica da su SAD, Kanada i Meksiko domaćini narednog Mundijala daje ovoj saradnji dodatnu težinu. Igrači su zadovoljni kvalitetom i tehnologijom izrade, što nam je svakako od izuzetne važnosti. Uvereni smo da ovaj dres donosi novu energiju i postaje obeležje naših ambicija i vere u uspeh nacionalnog tima – poručio je Radujko.

Prema ugovoru sa FSS, Capelli Sport će obezbediti komplete dresova, opremu za trening i prateću odeću za sve nivoe srpskog reprezentativnog fudbala – od seniorskih do omladinskih selekcija u muškoj i ženskoj konkurenciji.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari