Studio Soni je odlučio da promoviše svoj predstojeći natprirodni triler „The Messengers“ uz pomoć digitalnih zvona za mobilne telefone koje će moći da čuju samo mladi. Ova marketinška strategija je inspirisana samom filmskom pričom o tinejdžerki (Kristen Stjuart) čiji joj roditelji ne veruju kada im priča kako čuje i vidi duhove u njihovoj novoj kući.

Studio Soni je odlučio da promoviše svoj predstojeći natprirodni triler „The Messengers“ uz pomoć digitalnih zvona za mobilne telefone koje će moći da čuju samo mladi. Ova marketinška strategija je inspirisana samom filmskom pričom o tinejdžerki (Kristen Stjuart) čiji joj roditelji ne veruju kada im priča kako čuje i vidi duhove u njihovoj novoj kući. Ovo ekskluzivno zvono, koje se može kupiti za 2,49 dolara sa zvaničnog veb-sajta filma, kreirano je specijalno za film i predstavlja kombinaciju nekoliko ultrasoničnih frekvencija koje, emitovane zajedno, podsećaju na zvuk visoko intoniranog akorda. Pošto teorija kaže da sluh ljudima postaje sve slabiji kako stare, ovo ultrasonično zvono za mobilni telefon ne bi trebalo da čuju ljudi stariji od 25 godina. Film „The Messengers“, sa Dilanom Makdermotom, Penelopi En Miler i Džonom Korbetom, stiže u američke bioskope 2. februara.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari