Google-ov program za kontekstualno oglašavanje „ADSENSE“ lokalizovan je na srpski jezik i moći će da prikazuje srpske reklame. Vlasnici sajtova koji već koriste ovaj program treba samo u svom korisničkom nalogu da promene jezik i unesu „google_language = ‘sr’“, ponovo naprave oglasne jedinice i preuzmu novi kod.

Google-ov program za kontekstualno oglašavanje „ADSENSE“ lokalizovan je na srpski jezik i moći će da prikazuje srpske reklame. Vlasnici sajtova koji već koriste ovaj program treba samo u svom korisničkom nalogu da promene jezik i unesu „google_language = ‘sr’“, ponovo naprave oglasne jedinice i preuzmu novi kod.
Lokalizacija programa „ADSENSE“ na srpski jezik znači da „Google“ očekuje veći broj reklama iz Srbije. Ovo će biti korisno kako za „Google“, tako i za domaće veb mastere i vlasnike sajtova koji će biti stimulisani da kreiraju kvalitetnije veb sajtove od kojih će imati veći prihod.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari