Kompanija Nestlé ove sezone svoje potrošače obradovala je nižim cenama sladoleda, brojnim aktivnostima tokom leta, kao i novim ukusima, među kojima je u ovosezonskoj ponudi posebno mesto zauzela Lubenica. Nestlé fabrika u Staroj Pazovi radi punim kapacitetom i pored naše regije proizvodi sladolede i za tržište EU i Rusije.
– Ove godine naša najveća investicija su snižene cene sladoleda. Odlučili smo da se potpuno usmerimo i obradujemo naše potrošače aktivnostima koje su njima bitne, a to su pre svega niže cene, ukusi koje preferiraju i brojne aktivacije u kojima ove godine mogu da osvoje zanimljive nagrade – navodi Dragana Savić, biznis menadžerka kompanije Nestlé za sladolede Adriatic region.
Početak sezone sladoleda obeležen je u aprilu, kada je kompanija Nestlé vernim potrošačima i ljubiteljima ove poslastice podelila 20.000 sladoleda, najavivši brojna iznenađenja, inovacije i uzbudljive akcije tokom vrelih dana.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


