Umesto najavljenog ukidanja Bus plusa sad postoje dve firme koje naplaćuju karte u beogradskom prevozu

Ostavite komentar


  1. Garant je i Kentkart neka bratijska comp. Tako da će „penale“ platiti sami sebi. I još štošta! A sve iz džepa građana, razume se.

  2. TREBA VRATITI STARI NAČIN NAPLATE JAVNOG PREVOZA U BEOGRADU TO JE U INTERESU BEOGRADJANA

  3. Ugovor je mogao biti raskinut pre 2 godine i ne bi bilo nikakvih penala. Godinama su pričali kako ta firma uzima preveliki procenat, a da je naplata karata slaba, a onda se produži ugovor i to čini mi se na 10 godina, tako da su u slučaju raskida veliki penali. Sve je „legalno“, kao i osnovanje paralelne firme koja se bavi naplatom karata, a procenat od naplate karata opet ide privatnoj firmi koja u suštini i ne mora da radi ništa jer će sada kontrolori i JKP da rade njihov posao.
    Sa cenom karata od 10 000 mesečno ne bi se pokrile sve njihove kombinacije i GSP bi opet bio u minusu.

Ostavite komentar


Beograd

Beograd: Grad urbane nepravde 10

Beograd: Grad urbane nepravde

„Ti, međutim, rasteš, uz zornjaču jasnu, sa Avalom plavom, u daljini, kao breg. Ti treperiš, i kad ovde zvezde gasnu, i topiš, ko Sunce, i led suza, i lanjski sneg. U Tebi nema besmisla, ni smrti. Ti sjajiš kao iskopan stari mač. U Tebi sve vaskrsne, i zaigra, pa se vrti, i ponavlja, kao dan i detinji plač.” Miloš Crnjanski, Lamet nad Beogradom

Naslovna strana

Naslovna strana za 6. i 7. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.