Teretni saobraćaj, koji se zbog blizine granice sa Rumunijom i izbegavanja plaćanja putnih taksi odvija kroz Zrenjanin, ne samo da svakodnevno oštećuje puteve većsu veoma česte i saobraćajke sa kobnim posledicama. Veliki kamioni, stranih i domaćih registracionih oznaka, zbog neizgrađene zaobilaznice, celom dužinom Zrenjanina opterećuju saobraćaj i unose nemir među građane. Poslednji incident, u kome je vozačkamiona iz Kikinde u sredu, 15. aprila, izgubio kontrolu nad vozilom i udario u obližnju pekaru i parkirana kola u Ulici 6. maja u Zrenjaninu, bio je povod da se Skupština grada Zrenjanina obrati republičkim organima reda.

– Pismeno smo obavestili nadležne o teretnom saobraćaju i učestalim incidentima. Nameravamo da se obratimo i poslaničkim klubovima u Skupštini Srbije, kako bi se obezbedilo unošenje odredbi o regulisanju teretnog saobraćaja u novi Zakon o bezbednosti i saobraćaju. Smatramo da je neophodno na graničnim prelazima naplaćivati putarine, to je jedini način da se smanji teretni saobraćaj, jer je evidentno da većina vozača izbegava autoputeve u Srbiji i radije vozi lokalnim putnim pravcima – objašnjava Aleksandar Marton, predsednik Skupštine Zrenjanina.

Stanari naselja Šumica, gde se desio poslednji incident u kome je učestvovao teretni kamion, većdugo negoduju zbog prevelikog saobraćaja. Ništa bolja situacija nije ni u naselju Bagljaš, gde prolazi magistralni put, a svakih pola sata prođe 10 kamiona. Zbog svega ovoga građani Zrenjanina većdugo zahtevaju da se teretnim vozilima zabrani saobraćaj kroz grad, a ovom zahtevu ide u prilog i podatak da su mostovi dotrajali i da za teška vozila nije preporučljivo da prelaze preko nekih od ovdašnjih ćuprija.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari