Služba Hitne medicinske pomoći u Zrenjaninu zatrpana je pozivima a dežurni telefon bukvalno usijan. Zaposleni u ovoj službi žale se na veliki broj lažnih bolesnika, pa čak i na pozive koji za cilj imaju uznemiravanje.
Kako saznajemo, ova služba na raspolaganju ima samo dve telefonske linije i jednog dežurnog dispečera u smeni, a pozivi se primaju naizmenično, što znači da mnogi čekaju na odgovor.
– Apelovali smo na sugrađane da se uozbilje i ne koriste telefon Hitne pomoći za šale. Ljudi imaju potrebu da pričaju, ali naša služba nije mesto za tako nešto. Najteži slučajevi su oni koji nas upućuju na pogrešnu adresu ili na osobu kojoj pomoć nije potrebna, kada se angažuje i lekarska ekipa – objašnjava dr Branislav Momirski, načelnik Hitne pomoći.
Prema njegovim rečima, u anale bizarnog ponašanja Zrenjaninaca ušao je i slučaj kada je Hitna pomoć primila poziv za koji je ustanovljeno da je za cilj imao merenje brzine kojom hitna medicinska služba stiže na pozvano mesto. Neodgovorno ponašanje često nekoga može koštati života, upozoravaju u ovoj službi i kažu da raspolažu samo sa dva vozila koja opslužuju celu opštinu. Svaki poziv broja 94 snima se, a svaki broj ostaje memorisan, jer telefoni imaju identifikator poziva. Iako dispečer ima mogućnost da proveri poziv, procena značaja na stotine poziva broja 94 nije u opisu njegovog posla.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


