Ni traga od radova: Reporter Danasa u obilasku auto-puta Beograd-Novi Sad 1Foto: BETAPHOTO/SAŠA ĐORĐEVIĆ/SDJ)

Nakon što su JP Putevi Srbije najavili da će se od 30. oktobra do 10. novembra obavljati radovi na petljama za uključenje na auto-put ka Novom Sadu, reporter Danasa je obišao deo deonica na kojima su radovi najavljeni.

Iz ovog preduzeća najavljeno je da će radovi početi 30. oktobra u 12 časova, a pošto je najava radova izazvala veliko negodovanje javnosti, koja je ovaj potez protumačila kao pokušaj sabotaže građana da stignu na veliki protest u Novom Sadu 1. novembra, uputili smo se iz Novog Sada ka Beogradu i nazad kako bi proverili da li su radovi započeli i koliko je ovaj putni pravac prohodan.

U smeru iz Novog Sada ka Beogradu saobraćaj je tekao uobičajno uz manje gužve, pa smo relativno brzo stigli do petlje „Dobanovci“, gde smo se isključili ka Beogradu, pored aerodroma Nikola Tesla.

Iako u suprotnoj traci nismo primetili nikakve radove, odlučili smo da se okrenemo na aerodomu „Nikola Tesla“ i uputimo se ka Novom Sadu, kuda će sutra, po svemu sudeći, veliki broj Beograđana ali i građana iz ostalih mesta proći.

Iako smo ka Novom Sadu krenuli posle 13 časova, dakle više od sat vremena od kada su radovi trebali da počnu, naša ekipa nije zapazila ništa vanredno na putu.

Od petlje kod aerodroma, do izlaza ka Novom Sadu saobraćaj jeste bio usporen, ali ne zbog radova, već zbog gužve, koja je na ovoj deonici svakodnevna pojava.

Kada smo se uključili na auto-put ka Novom Sadu, nismo zapazili nikakve radove. Nije bilo zatvorenih traka, znakova o radovima, niti smo primetili nekog radnika Puteva Srbije.

Jedino što smo uočili na nekoliko mesta do Novog Sada je nekoliko radnika koji su kosili visoko rastinje pored auto-puta, ali to ne možemo podvesti pod vanredne radove, niti su ove aktivnosti usporavale saobraćaj.

Primetna je bila veća gužva u pravcu ka Novom Sadu, nego u suprotnom. Osim kamiona, mnogo je i putničkih automobila, pa je moguće da su neki građani već danas odlučili da odu u glavni grad Vojvodine.

I na ulasku u Novi Sad je veća gužva nego inače, pa smo nekoliko minuta čekali u manjoj koloni da bi ušli u grad.

Naša redakcija je pozvala JP „Putevi Srbije“ kako bi ih pitali zašto radovi čiji je početak bio najavljen za 12 časova nisu počeli i da li je u pitanju kašnjenje ili se možda odustalo od njih, ali su nas iz ovog preduzeća uputili da im se obratimo putem mejla na koji nam do objavljivanja teksta nije odgovoreno.

1. novembra problem bi mogle da predstavljaju naplatne rampe.

Na naplatnoj rampi kod Inđije u pravcu ka Novom Sadu, radile su samo dve rampe za vozila koja nemaju „tag“ uređaje.

Takođe, naplatna rampa na ulasku u Novi Sad nije radila u punom kapacitetu i manje gućve su već primetne.

Ukoliko dan pre i na dan velikog protesta ne budu radile u punom kapacitetu, to će sigurno biti „uska grla“ gde bi mogle da se stvaraju kilometarske kolone.

Po svemu sudeći, Novi Sad će 1. novembra biti tesan da primi sve građane koji žele da dođu na komemorativni skup.

Pošto postoje tri ulaza u Novi Sad sa auto-puta, najgora opcija za one koji dolaze iz pravca Beograda je da se isključe na prvi izlaz „Istok“, jer taj put vodi direktno pored Železničke stanice.

Bolja opcija je izlaz „Centar“ koji vodi na Klisu, a još bolji je poslednji izlaz „Sever“ koji vodi na Bulevar Evrope.

Ovaj Bulevar je udaljen oko pola sada pešice od mesta na kojima će biti centralno okupljanje, ali je tu mnogo realnije da će moći da se nađe slobodan parking, a i povratak kući će odatle biti jednostavniji.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari