Preduzeće „Putevi“ iz Užica završilo je radove na rekonstrukciji magistalnog puta od Kokinog Broda do Nove Varoši, koje je, sredstvima od oko 430 miliona dinara, finansirala Vlada Republike Srbije.

Ovaj značajan poduhvat u oblasti putne infrastrukture počeo je septembra prošle godine i obuhvatio je kompletnu sanaciju i asfaltiranje deonice duge skoro deset kilometara, kao i izgradnju propusta i potpornih zidova i rekonstrukciju tri mosta.

– Država će i dalje nastaviti da ulaže u razvoj ovog dela Srbije, a deo sredstava od planirane prodaje „Telekoma Srbije“ biće opredeljen i za unapređenje infrastrukure u Zlatiborskom okrugu. Prema odluci užeg rukovodstva Republike, na čelu sa predsednikom Borisom Tadićem i premijerom Mirkom Cvetkovićem, najveći deo sredstava od te privatizacije biće uložen upravo u izgradnju putne mreže, a među planiranim projektima je i izgradnja autoputa od Beograda do Čačka i autoputa od Pojata do Kruševca, kao i pojedine deonice u užičkom kraju, rekao je Milutin Mrkonjić, ministar za infrastrukturu u Vladi Republike Srbije, na svečanosti održanoj prošlog petka na Užičkom mostu u Kokinom Brodu, kada je i zvanično predao ovaj deo rekonstruisane magistale na upotrebu.

Događaju su prisustvovali i čelnici opština Nova Varoš, Priboj i Prijepolje, koji su ocenili da je razvoj putne mreže jedan od preduslova za brži ekonomski razvoj ove oblasti.

– Turisti će sada brže i bezbednije putovati do destinacija u ove tri opštine, a poljoprivredni i industrijski proizvodi će se lakše transportovati do kupaca. Realizacijom ovog posla ispunjena su naša višedecenijska očekivanja da se adekvatnom putnom vezom povežemo sa centralnom Srbijom i gradom Užice, kao sedištem okruga i regije, kazao je Slaviša Purić, predsednik novovaroške opštine, koji je najavio da je rekonstrukcija ovog dela magistrale samo jedan od velikih investicionih poduhvata koje na ovom području finasira država.

Užički „Putevi“ su, inače, radove na ovoj saobraćajnici preuzeli polovinom maja od preduzeća iz Nove Varoši i Prijepolja, koji, kao podizvođači „Alpine“ , nisu poštovali rokove i dogovorenu dinamiku. Na ovom gradilištu su „Putevi“ radili punom parom i po 12 sati dnevno, a na trasi je bilo angažovana velika mehanizacija i do 120 ljudi. Prema tvrdnjama Slobodana Božovića, šefa gradilišta, za nekoliko dana biće ugovoreni radovi i na sanaciji tri klizišta u dolini Zlošnice, nakon čega će se na „preskočenih“ oko 300 metara trase uraditi bankine i biti postavljen završni, takozvani habajući sloj asfalta.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari