Orijentacija ka pacijentu, društveno odgovorno ponašanje, poštovanje etičkih kodeksa, kontinuirana edukacija farmaceuta i stalno unapređenje informacija, osnova su novog pristupa u apotekarskom poslovanju, zaključeno je na Drugoj međunarodnoj konferenciji „Marketing u farmaciji“ posvećenoj strategiji razvoja apotekarskog sektora Srbije, navodi se u saopštenju.

Konferenciju su organizovale Apoteka Subotica, Farmaceutska komora Srbije i Farmacija – plus. Generalni pokrovitelj ovog skupa, kome je prisustvovalo više od dve stotine farmaceuta, bila je Velefarm A.D. Holding kompanija.

Na konferenciji je predstavljeno istraživanje o odnosu farmaceuta i pacijenata, koje je pokazalo da farmaceuti imaju ključnu ulogu u informisanju pacijenata o rešavanju zdravstvenog problema, izboru preparata za samomedikaciju, načinu primene leka i neželjenim efektima leka. „Novi sistem zdravstvene zaštite podrazumeva da farmaceut mora negovati odnos stalne komunikacije sa pacijentom – rekla je Zlata Žuvela, direktorka Farmaceutske komore Srbije i naglasila značaj timskog rada svih onih koji učestvuju u sistemu farmaceutske zdravstvene zaštite.

Suzana Miljković, koordinatorka konferencije, ocenila je da farmaceutski sektor ima veliku ulogu u očuvanju zdravlja čitavog društva kroz sprovođenje zakonskih propisa, poštovanje etičkih kodeksa i društveno odgovornog poslovanja i da su važni dobri partnerski odnosi sa svim faktorima zdravstvenog sistema i kompanijama koje posluju u okviru sektora.

Na konferenciji je diskutovano i o različitim aspektima pristupa praksi, odnosu brenda apoteke sa medijima, aktivnoj podršci apotekama od strane drugih subjekata u lancu medicinskog snabdevanja, a predstavljena su i iskustva drugih zemalja u procesu transformacije apotekarskog sektora.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari