Parking servis zatražiće uskoro uvođenje ekstracrvene zone naplate parkiranja u strogom centru grada, u pet -šest ulica oko pešačke zone, gde bi cena parkiranja bila između 40 i 60 dinara za sat, a boravak vozila u tom delu ograničen na 60 minuta.
– Upravni odbor preduzeća će podneti zahtev Upravi za saobraćaj i puteve da se formira ta ekstrazona, jer smatramo da bi povećanje cena parkiranja u strogom centru, gde se nalazi i pešačka zona, uticalo na smanjenje protoka saobraćaja u ovom delu grada, što i jeste osnovna ideja.

Parking servis zatražiće uskoro uvođenje ekstracrvene zone naplate parkiranja u strogom centru grada, u pet -šest ulica oko pešačke zone, gde bi cena parkiranja bila između 40 i 60 dinara za sat, a boravak vozila u tom delu ograničen na 60 minuta.
– Upravni odbor preduzeća će podneti zahtev Upravi za saobraćaj i puteve da se formira ta ekstrazona, jer smatramo da bi povećanje cena parkiranja u strogom centru, gde se nalazi i pešačka zona, uticalo na smanjenje protoka saobraćaja u ovom delu grada, što i jeste osnovna ideja. Vremensko ograničenje „mirujućeg saobraćaja“, koje već postoji u crvenoj zoni na 120 minuta, u ekstrazoni bi trebalo da bude 60 minuta, kako bi se svim građanima omogućilo ravnomerno korišćenje parking mesta u centru – rekao je portparol Parking servisa Radovan Jeknić i dodao da će se u ovoj zoni naplate između ostalog naći i Bulevar Mihajla Pupina, ulice Ise Bajića i Ilije Ognjanovića, kao i deo Bulevara oslobođenja kod Futoške pijace.

Priprema terena za montažnu garažu

U Ulici Miloša Bajića ubrzano se priprema teren i prikupljaju dozvole za postavljanje drugog dela montažne garaže slične onoj kod SNP-a. U toj garaži bi trebalo da bude oko 200 mesta za automobile, čime bi se delimično rasteretio centar, deo oko Riblje pijace, Dunavska ulica i kej.

On je najavio i da će ovo preduzeće tražiti povećanje cena parkiranja od šest odsto, ali i poskupljenje pauk službe za odnošenje vozila koja su parkirana na zelenim površinama i na mestim predviđenim za invalide.
– Mi smo najjeftinije Parking servis preduzeće u Srbiji, svi gradovi imaju cenu od 25 do 30 dinara po satu, a kod nas je, što je nelogično, samo 20 dinara na sat, zbog čega i imamo velike gužve na parkiralištima u centru grada. Cena pauk službe će ostati 2.800 dinara, ali ćemo za odnošenje vozila sa zelenih površina i parkinga za invalide tražiti poskupljenje na 3.900 dinara, jer veoma često imamo pritužbe građana da se ne poštuju ova obeležena mesta, a izgleda da je povećanje cena, nažalost, jedini način da sprečimo vozače da parkiraju tamo gde ne smeju – kaže Jeknić.
Po njegovim rečima, ova služba, koja ima pet vozila i jednog mini-pauka, trenutno je potpuno nerentabilna, jer su cene usluga već dugo nepromenjene, dok gorivo i troškovi održavanja vozila, koja moraju biti maksimalno bezbedna, poskupljuju. Osim toga, veoma često se dešava i da se pozivi ne realizuju do kraja, odnosno da se nepropisno parkirano vozilo već skloni dok pauk stigne na lice mesta.
– U planu je i uvođenje dnevnih parking karata, po ceni od 80 do 100 dinara, koje bi se mogle koristiti na rubovima crvene zone. Samim tim što je cena povoljnija, a vozila mogu ostati na jednom mestu ceo dan, rasteretila bi se parkirališta u centru grada – naglasio je Jeknić.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari