Potrošački karavan obišao je juče Zrenjanin, u okviru akcije Upoznaj svoja potrošačka prava koji realizuju Nacionalna organizacija potrošača Srbije i Ministarstvo trgovine. Ovdašnji potrošači nisu propustili priliku da se na štandu u centru Zrenjanina, gde je deljen propagandni materijal, požale na uslove tržišta ali i da kritikuju potrošačku organizaciju.
– Dobro je da postoje udruženja potrošača, ali ona kod nas dele savete, a nemaju stvarnu ingerenciju da reše konkretne probleme koje građani svakodnevno imaju. Računi za telefon i struju su najbolji primer da su javna preduzeća nedodirljiva a potrošači potpuno nezaštićeni – smatra Zrenjaninac Tibor Varga.
Regionalni koordinator projekta Goran Papovićsmatra da je edukacija potrošača prvi i osnovni korak u ostvarivanju njihovih prava, jer se dešava da građani ne prepoznaju pravu težinu problema i mešaju bitne i nebitne probleme. U okviru Potrošačkog karavana, u Privrednoj komori Zrenjanina održana je stručna tribina o pravima potrošača, na kojoj se govorilo o fenomenu konzumerizma, osnovnim potrošačkim pravima, informisanju i obrazovanju potrošača, paketu potrošačkih zakona i ulozi medija u informisanju potrošača. Ovdašnja Organizacija potrošača Polaris predstavila je svoje dvogodišnje iskustvo u radu sa potrošačima Zrenjanina.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


