Građani Kruševca će na jednom mestu moći da dobiju sve informacije u vezi s servisnim uslugama gradskih službi i javnih komunalnih preduzeća preko Kontakt centra koji je otvoren pri Gradskoj upravi.


Građani će moći pozivom na broj telefona, slanjem SMS-a, mejla ili preko internet portala, da postave pitanja i upute zahteve, a odgovore bi trebalo da dobiju najkasnije za 48 sati.

Ukupna vrednost projekta je 192.000 hiljade evra, od čega je devedeset odsto donacija EU, a deset odsto je obezbedio Grad Kruševac.

U kancelariji Kontakt centra, koja se nalazi u zgradi Gradske uprave, postavljene su dve radne stanice, a pet je raspoređeno u pet javnih komunalnih preduzeća.

Gradonačelnik Kruševca Dragan Jovanović, koji je svečano otvorio Kontakt centar, kazao je da će sugrađani sada korišćenjem savremenih tehnologija, ali i starinskim načinom, odnosno dolaskom u kancelariju, moći da prijave problem koji imaju, i da će u najkraćem roku dobiti odgovor.

– Građani više neće morati da znaju brojeve telefona svih komunalnih preduzeća, dovoljno će biti da pozovu Kontakt centar. Na ovaj način biće poboljšan kvalitet života Kruševljana, a istovremeno će ljudi koji vode Grad imati uvid gde ima najviše problema – rekao je on.

Partner Kruševcu u sprovođenju tog projekta je slovenačka opština Žalec.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari