U drugačijim vremenima vest da je jedna kompanija povećala svoje donacije za Crveni krst verovatno ne bi imala težinu strateškog poteza za ovu humanitarnu organizaciju. Ovog puta ugovor koji je potpisao „Vojput“, a kojim svoje donacije povećava za 50 odsto, znači da će broj obroka koji se u narodnoj kuhinji pripremaju za najsiromašnije sa 30.000 godišnje biti povećan na 45.000.

Za Crveni krst i sve veći broj siromašnih u Subotici ova dodatna donacija izuzetno je važna, jer se poslednjhih godina drastično povećao broj socijalnio ugroženih građana, dok je broj donatora i donacija smanjen.

„Vojput“ već godinama izdvaja značajna sredstva za pomoć siromašnima. Od početka krize ta pomoć značajno je smanjena, i trenutno samo nekoliko firmi i dalje redovno donira za najsiromašnije. Subotički Crveni krst apelovao je na sve privredne subjekte i pojedince, koji su u mogućnosti da to učine, da postanu donatori kako bi narodna kuhinja obezbedila što više obroka. Ovaj apel poslat je na oko četiri hiljade adresa, ali je odgovor stigao od desetak firmi, a prikupljeno je 65.000 dinara.

Poslednjih meseci Crveni krsta u Subotici ima problem da obezbedi 600 obroka dnevno, koliko je do sada bilo na spisku narodne kuhinje, pri čemu se broj građana kojima treba pomoći da se prehrane povećao na bar hiljadu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari