Foto: Amir Hamzagić/Nova.rsPomoćnik direktora Sektora komercijalnih poslova Beogradskog sajma Aleksandar Ivković u fokus javnosti dospeo je ovih dana, a zbog termina održavanja Beogradskog sajma knjiga.
Najavljeno je da će Međunarodni beogradski sajam knjiga biti održan od 25. oktobra do 2. novembra, pod sloganom „Tvoja nova priča“ uz učešće više od 400 izlagača iz zemlje i inostranstva.
Ovo samo po sebi ne bi bilo problem, da se datum održavanja ne preklapa sa datumom kada je pala nadstrešnica na železničkoj stanici u Novom Sadu, što je uzrokovalo pogibiju 16 osoba.
U subotu, 1. novembra Srbija će obeležiti prvu godišnjicu od ove tragedije, međutim doneta je odluka da Sajam ne bude pomeren, iako su mnogi to tražili.
Kako je Danas već pisao, većina izdavača predložila je da se ovogodišnji sajam završi do 1. novembra, što je, navodno kako se nezvanično priča, bio i stav Sajma knjiga, ali je Uprava Beogradskog sajma samostalno odlučila da neće biti izmena.
Na pitanje novinara kako zamišlja 1. novembar, upravo Ivković je odgovorio da Sajam “očekuje veliku posetu i lep sajamski dan”.
Ovaj potez i izjava Ivkovića izazvali su burne reakcije javnosti, ali i samih učesnika Sajma, pa je tako književnik Vladislav Bajac podneo ostavku na članstvo u Odboru Međunarodnog beogradskog sajma knjiga, a izdavačke kuće poput „Arhipelaga“ i „Geopoetike“ su se povukle sa Sajma.
Ipak, on je objasnio i da nije bilo tehničkih mogućnosti za pomeranje datuma održavanja Sajma knjiga.
„Imamo, kao što znate, zgusnut raspored sajmova, te nije bilo moguće pomeranje“, poručio je. Posle toga, Ivković više nije želeo da komentariše ovu situaciju.
Ivković je, prema zvaničnoj funkciji, pomoćnik direktora sektora za komercijalne poslove Beogradskog sajma. U okviru toga on je zadužen i za marketing, pa pored te zvanične funkcije obavlja i funkciju direktora marketinga.
Rođen je 1973. godine u Beogradu, gde je završio i osnovnu školu i srednju školu „Nikola Tesla“.
Prema podacima sa njegovog LinkedIn profila, završio je privatni fakultet na Univerzitetu Metropolitan. Tu je pohađao osnovne i master studije. Poseduje master diplomu iz oblasti marketing menadžmenta.
Pored formalnog obrazovanja, poseduje i diplomu Adobe Expert.
Od 1994. do 1996. godine obavljao je funkciju poslovnog sekretara na Beogradskom sajmu, dok je od 1996. do 2002. godine bio referent za produkciju i štampu, takođe, na Sajmu.
Zatim od 2002. do 2009. godine obavljao je funkciju brend menadžera, pa zatim do 2010. godine marketing menadžera. Od 2010. godine do danas radio je na pripremama, sprovođenju i kontroli plana marketinških aktivnosti. Radio je na pripremanju finansijskih planova u oblasti marketinga, organizaciji i koordinaciji istraživanja tržišta, medijskih i razvojnih programa, sa načinima njihove realizacije.
Prema sopstvenim rečima, iza sebe ima preko 30 aktivnih učešća u promotivnim i marketing aktivnostima, od kojih je najznačajnija promocija Republike Srbije na Svetskom prvenstvu u fudbalu u Nemačkoj 2006. godine.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


