Foto: Shutterstock/LightField StudiosNakon što je turistička agencija „Mitos travel“ početkom ovog leta obustavila poslovanje i najavila likvidaciju, brojni putnici ostali su bez uplaćenih aranžmana, ali i bez povraćaja novca.
S obzirom na to da je agencija imala važeću garanciju putovanja kod Globos osiguranja, oštećeni putnici su imali pravo da podnesu odštetne zahteve.
Udruženje potrošača „Efektiva“ prenelo je da je Globos osiguranje obavestilo sve putnike Mitos Travela koji su podneli validne odštetne zahteve sa kompletnom dokumentacijom da je zaključno sa danom 10.09.2025. izvršena procentualna isplata navedenih potraživanja, i to svakom putniku u procentu od 24,85 odsto.
View this post on Instagram
Iz Globos osiguranja naveli su da je ukupna osigurana suma po zaključenoj polisi iznosila je 50.000 evra (5.858.385 dinara), dok su prijavljeni validni zahtevi premašili 23 miliona dinara.
„Ovom isplatom kompletna osigurana suma je iscrpljena“, saopštilo je Globos osiguranje, pozivajući se na ugovor br. IN-0000082, koji se odnosi na garanciju putovanja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


