Vaša banka je na uglu glavne ulice, ali i u vašem telefonu 1Foto: OTP banka

Tehnologija je u protekloj deceniji promenila gotovo sve – maloprodaju, medije, transport, pa čak i zdravstvo. Već neko vreme svedočimo istom procesu i u finansijskom sektoru, ali s jednom važnom razlikom: korisnici više ne prihvataju promene, oni ih zahtevaju. Neke banke prate te zahteve, dok neke idu i korak dalje kreirajući usluge koje korisnici nisu ni očekivali, a itekako su im neophodne.

Stanovništvo i privreda u Srbiji nastavljaju intenzivno da usvajaju digitalno bankarstvo. O tome svedoče podaci Narodne banke Srbije prema kojim je u drugom tromesečju 2024. godine čak 4.289.222 korisnika koristilo usluge mobilnog bankarstva, što predstavlja rast od 17,3% u odnosu na isti period 2023. godine. Već na kraju 2024. godine, broj korisnika mobilnog bankarstva dostigao je 4,6 miliona. Uslugu elektronskog bankarstva koristilo je 4.231.076 korisnika, što je porast od 10,7% u odnosu na drugo tromesečje 2023.

Za 2025. godinu stručnjaci predviđaju nastavak ovog trenda rasta, uz očekivanu dodatnu ekspanziju digitalnih finansijskih usluga. Ovaj snažan rast jasno pokazuje da digitalno bankarstvo postaje nezaobilazan deo svakodnevnog života, a banke koje aktivno uvode inovacije ne samo da odgovaraju na zahteve korisnika već oblikuju budućnost finansija.

Od banke kao lokacije do banke kao iskustva

U Srbiji, kao i globalno, banke koje žele da ostanu konkurentne redefinišu pojam ekspoziture. Jedan od novijih iskoraka u tom pravcu je onlajn otvaranje računa. Nije reč o tehnologiji samoj po sebi, već o korisničkom iskustvu koje štedi vreme i pruža potpunu fleksibilnost.

Vaša banka je na uglu glavne ulice, ali i u vašem telefonu 2
Foto: OTP banka

U ovom procesu digitalne transformacije, na srpskom tržištu ističe se OTP banka kao pionir u primeni inovacija koje korisnicima donose stvarnu korist. Tako, na primer, već više od godinu dana, ova banka omogućava upravo potpuno onlajn otvaranje računa, bez potrebe za odlaskom u ekspozituru.

Kako otvoriti račun u OTP banci onlajn

Pre svega, potrebna vam je stabilna internet konekcija, mobilni telefon ili laptop. Proces je jednostavan: pristupite sajtu OTP banke i odaberete jedan od paketa koji želite (Fluo, Praktik ili Prestiž). Na početku unesite ime, prezime i JMBG i verifikujte imejl i broj mobilnog.
Sledi video poziv sa agentom banke.

Tokom kratkog razgovora koji traje svega 15-ak minuta, agent će prikupiti potrebne informacije za završni korak – potpisivanje. Jednostavno vam na broj telefona stiže kod uz koji potpisujete ugovor i postajete klijent OTP banke.

Nakon toga, pristup računu je odmah omogućen, ali ključna tačka razlike je digitalna kartica, dostupna odmah. Sve što je potrebno jeste da je aktivirate kroz par klikova u m-bank aplikaciji. Nema čekanja, nema kašnjenja. Odmah možete da plaćate onlajn, koristite mobilni novčanik kroz Apple Pay ili Google Pay, podižete dinare beskontaktno, čak i pre nego što fizička kartica stigne i to, besplatno na vašu adresu.

Važno je da znate da se slike i dokumenta koje delite sa OTP bankom tokom otvaranja računa odvijaju u bezbednom okruženju koje garantuje banka. Dodatno, održavanje Prestiž i Praktik paketa računa je u potpunosti besplatno tokom prvih 12 meseci, dok je Fluo paket, namenjen onima koji imaju između 18 i 27 godina, uvek besplatan.

Kada se brzina susretne sa poverenjem

Bankarstvo budućnosti je brže, ali i ličnije, sigurnije i dostupnije. A ono što je do juče bilo „naučna fantastika“, danas postaje standard. OTP banka osluškuje potrebe korisnika, prepoznaje ih, odgovara na njih i postavlja nove standarde u oblasti digitalizacije usluga.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari