Iznajmljivanje autobusa za kontra-blokade: Veruje li opozicija u poštenje novosadske vlasti? 1foto: S.S./ATAImages

Gradonačelnik Novog Sada, Žarko Mićin, za Danas navodi da je sve dokumente u vezi sa iznajmljivanjem autobusa Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća “Novi Sad” za potrebe novosadskog skupa protiv blokada koje je objavio dobio od GSP-a.

“Svi dokumenti koje sam objavio sam dobio od GSP-a i verodostojni su i proverljivi. Usluga prevoza autobusom je plaćena od strane fizičkog lica po važećem cenovniku. Svi dokumenti su validni usluga je plaćena nema razloga da me lažu iz GSP”, navodi Mićin.

Mićin je u nedelju naveo da su autobusi gradskog prevoza koji su tog dana prevozili Novosađane na skup protiv blokada u Petrovaradinu bili uredno iznajmljeni i plaćeni.

„Zbog velikog interesovanja i velikog broja pristojnih Novosađana koji su došli da pošalju jasnu poruku da ne žele da žive pod blokadama, bilo je neophodno organizovati prevoz. Poslali smo zajedno poruku da ne prihvatamo stalnu tenziju, niti mržnju prema drugačijem mišljenju, već želimo društvo u kojem svi zajedno radimo na tome da se Novi Sad još jače razvija i napreduje“, napisao je.

Iznajmljivanje autobusa za kontra-blokade: Veruje li opozicija u poštenje novosadske vlasti? 2
Foto: A. Latas/Danas

Prvi čovek Novog Sada objavio je i ugovor koji je s tim za tu uslugu sklopljen sa Javni gradskim preduzećem „Novi Sad“, kao i priznanicu od 39.312 dinara.

Primetno je da je ugovor sklopljen 13. septembra, kako i piše na njemu, a da je usluga plaćena dan ranije, 12. septembra.

Građanski pokret „Bravo“, koji ima odbornike u novosadskoj skupštini, saopštio je da je „očigledno dokument koji je objavio gradonačelnik na mreži Iks nevažeći i lažan – bez broja, bez izdavaoca, bez svrhe i samim tim bez ikakve pravne snage“.

„Takva „priznanica“ je samo improvizovani papir koji potvrđuje da se gradska vlast služi obmanama kako bi prikrila zloupotrebu javnih resursa. Posebno je indikativno da je ova lažna priznanica objavljena tek nakon što je Pokret Bravo na društvenim mrežama pokrenuo pitanje zloupotrebe gradskog prevoza“ dodali su.

Babić: Javna preduzeća potpuno u funkciji partijske logistike

Stevan Babić, šef odborničke grupe „Kreni-Promeni“ u novosadskoj Skupštini, za Danas navodi da posle svih prikrivanja i manipulacija sa dokumentacijom oko rekonstrukcije nadstrešnice u Novom Sadu, SNS-u se danas ne može verovati ni kada bi rekli da je dan. „Čovek bi morao da pogleda kroz prozor da se uveri“, dodaje.

Novosadska opozicija
foto (BETAPHOTO/DRAGAN GOJIĆ)

„Ova vlast godinama devastira javna preduzeća i pretvara ih u partijske ispostave. Na poslednjem skupu u Petrovaradinu iza ćaci protestanata išla je JKP „Gradska čistoća“ da skuplja smeće koje su za sobom ostavljali. Dakle, javna preduzeća su potpuno u funkciji partijske logistike“, kaže on.

On podseća da je prošle godine mobilni tim Kreni-Promeni otkrio da je na dan izbora u Novosadskom sajmu, koji je, napominje Babić, gradsko preduzeće, mesto gde su se odnosili džakovi sa izbornim listićima, odnosno da je SNS je tu organizovao svoj logistički centar.

„S druge strane, dobro znamo kroz kakav progon prolazi autoprevoznik Jaćimović iz Đurđeva, samo zato što vozi studente na proteste. Međutim, svi oni koji danas zloupotrebljavaju javna dobra i stavljaju u službu partije će sutra morati da dođu pod udar zakona“, zaključuje Babić.

Parović: Plan je bio – 20.000 ljudi na Petrovaradinu.

Predsednik vanparlamentarnog Narodnog slobodarskog pokreta, Miroslav Parović, za naš list kaže da je opšte poznato da naprednjaci svoje pristalice dovoze autobusima na svaki skup.

„Kombinacija sendviča i autobusa je postao stil života za mnoge jer već godinama idu od skupa do skupa, pa oni najverniji imaju već desetine hiljada pređenih kilometara”, dodaje.

Međutim, ukazuje Parović, u subotu se u Novom Sadu desio jedan presedan zbog kojeg su, kako kaže, i uhvaćeni u raskoraku.

“Naime, plan je bio da okupe 20.000 ljudi ispred Crkve Svete Petke na Petrovaradinu i da onda pokušaju slavodobitno da pređu most Duga i uđu u centar Novog Sada. Međutim, kako ih se okupilo svega par stotina onda je na 45 minuta pred skup promenjena lokacija pa su hitno uzeti gradski autobusi da ih prevezu ispod Žeželjevog mosta. Zbog te brzine nisu uspeli da ispeglaju dokumentaciju”, napominje predsednik NPS.

Parovićeva stranka nastala je preregistrovanjem Treće Srbije, u čijem rukovodstvu je ovaj novosadski političar takođe bio. Treća Srbija je u periodu od 2012. do 2016. godine činila gradsku vlast u Novom Sadu, u koaliciji sa Srpskom naprednom strankom.

Iznajmljivanje autobusa za kontra-blokade: Veruje li opozicija u poštenje novosadske vlasti? 3
foto: A.K./ATAImages

Parovića smo pitali da li ovakva praksa dovoženja pristalica vlasti na skupove datira možda još od tog perioda, odgovara da u tom periodu nije bila situacija kao danas, jer je ipak tada bilo političkog pluralizma i mafija nije skroz ovladala zemljom.

„Verujem da će zvučati čudno, ali u periodu od 2012. do 2016. uopšte nije bila situacija kao danas jer je ipak tada bilo političkog pluralizma i mafija nije skroz ovladala zemljom. To je ono vreme kada je Vučić dobio laskavu titulu „Najevropljanin“ i kada je bio u zanosu veberovske doktrine radne etike i štednje, pa i nije bilo nekih velikih javnih manifestacija, a i ono što je bilo je ipak bilo svedeno“, navodi Parović.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari