Bošković u Skupštini Beograda: Grad i javna preduzeća mnogo troše na reklame i reprezentaciju 1Foto: Printskrin/Youtube/Grad Beograd

Odbornik Kreni-Promeni u Skupštini Beograda Saša Bošković rekao je danas da grad i javna preduzeća predviđaju u budžetima ogromne iznose za reklamu i reprezentaciju.

On je na sednici gradskog parlamenta na kojoj se raspravlja o predlogu budžeta za 2026 godinu kazao da je nerazumno to što Grad Beograd godinu dana reklamira besplatan prevoz.

Bošković je naveo da je u avgustu postavio pitanje koliko grad troši za reklamu o besplatnom prevozu, koja je na panoima, a mogla je biti kao besplatna informacija na tablama za red vožnje.

„Prema cenovniku Alma kvatro dvonedeljna reklama košta na jednoj strani panoa 11.700 dinara, a na dve 21.000 dinara.Nema potrebe da se reklamira besplatan prevoz i vaučeri za decu jer to svi već znaju“, rekao je Bošković.

Naveo je da je JKP Gradska čistoća prošle godine, ove i sledeće godine za reklamu potrošila, odnosno planira da potroši po milion evra, odnosno po oko 119 miliona dinara, a za sportske aktivnosti, oko 90 miliona dinara.

Dodao je da se nada da će radnici bar iskoristiti sportske aktivnosti za koje je izdvojen toliki novac.

„Metro je za reklamu predvideo 6,9 miliona dinara, ne postoji, a reklamira se“, rekao je Bošković.

Dodao je da je Infostan za reklamu namenio 5,5 miliona dinara.

„Lider u reprezentaciji je JKP Beograd put, sa 8,2 miliona dinara, zvuči kao ‘lepa Brena’ za dve osobe“, rekao je Bošković.

Istakao je da je JKP Parking servis za reprezentaciju predvidio šest miliona dinara, a preduzeće „Arena Beograd“ pet miliona dinara.

„U tim nabavkama su ekskluzivna alkoholna pića“, rekao je Bošković.

Predložio je da se poveća subvencija za troškove Infostana jer se popust obračunava do iznosa računa od 8.000 dinara, utvrđen još 2014. godine.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari