Izložba me podseća na "ego wall" 1Foto: Medija centar

Vladimir Čeh, publicista i osnivač Instituta za istoriju oglašavanja kaže za Danas da ga priča o izložbi „Necenzurisane laži“ podseća na njegovog dedu.

„On je pedesetih godina bio pretplaćen na nemačko izdanje „Readers Digest“. Mali mesečni „časopis“ sa naslovom: „Das beste aus Readers Digest“. Izbor najboljeg iz čitalačkog izbora, zbornika, adresara. Nemci su pravili – dajdžest dajdžesta. To je slučaj i sa ovom izložbom: press kliping press klipinga. Pritom je „kliping klipinga“ zanimljiviji od samog klipinga: u njemu se otkrivaju obe strane: i sakupljeni (autori) i sakupljač.

S tim u vezi već sam negde rekao: podseća me izložba na „ego wall“, zid samoljublja, onaj set dobijenih priznanja na ulazu u oglasnu agenciju, na diplome u čekaonici kod lekara, na fotografije na zidu iza leđa političara na kojima se vidi sa kim su sve rukovali“, konstatuje Čeh. On smatra da ako je cilj izložbe da se identifikuju oni koji su „protiv“, logičan je zaključak da su ciljna grupa oni koji su „za“, jer oni drugi znaju ko su.

„Ako su oni „za“ ciljna grupa, pitam se da li će, seleći se po Srbiji, ova izložba izazvati bum ili bumerang efekat. Kad oni pročitaju sve ono što do sada nisu čitali ..,“ zaključuje Vladimir Čeh.

 

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari