TESTIRALI SMO: Mazda 3 G100

Ostavite komentar


  1. Ceo život vozim automobile, sad sam u penziji, ali i dalje vozim. Jako brzo sam shvatio, da je džabe imati dobar auto ako nemaš dobar servis, i kvalitetne, dostupne delove za njega. U Srbiji Udruženja uvoznika ne radi dovoljno ozbiljno, blago rečeno, jer da radi, ne bi moglo da se desi da ti u ovlašćenom servisu zamene pogrešan deo, ili da ti se non stop pale lampice, i da ne znaju šta se dešava sa tim automobilom. To je nedopustivo. Ljudi misle ako je japanski auto da se ne kvari. I zaista Mazda pravi dosta dobra kola, ali sa našim gorivom, i sa servisima u Srbiji, loše vam se piše ako je kupite. Svi moji prijatelji koji su kupili nove Mazde kukaju na Dipemov servis.

  2. Nazalost jos jedan model koji cemalo teze naci trziste ovde. Nazapamceno je da neki narod toliko voli polovni VW ili neke Svabe nego nove automobile… Steta sto je skuplji od konkurencije jer ne nudi nesto posebno bolje ali cenom odskace… Mada Mazda sve vise poklonika nailazi u Evropi pa ko zna…

  3. Nov automobil ide na samo na redovan servis. Svaki bi trebalo tako.
    Imam tu sreću da sam u poslednjih 8 godina vozio, i vozim, tri različite Mazde, sve nove. I u tih 8 godina ne mogu da se prisetim da sam ikad morao na servis, da me auto ostavio negde, ili neku drugu neprijatnost da vam je bitno da je servis iza ugla.
    ože nešto i na dužem putu da se desi, pa ne može servis da bude uvek pored vas. Zato je bitno da je auto pouzdan, a ne kolika je servisna mreža.

  4. Da rezimiramo…preskup auto,malo mesta,neudobna sedista,slab motor i nikakvi servisi(ovo je…ajde,diskutabilno…bar je pouzdan pa mu ne treba ili slabo treba servis,ali kad zatreba….),sto je najvaznije takvi motori nove generacije traze vrhunsko gorivo ili je vlasnik nadrljao..da ki sam rekao da je preskup?!?!Pa ako se doda za pravi motor( 2.0 ),pa opremu mi smo vec u rangu Avensisa..a tu je vec kraj price!!!Stvarno sam razocaran kao ljubitelj Mazde

  5. Veoma objektivan i precizan tekst. Ta lenjost motora mi je smetala i kod stare verzije Mazde 3 (benzinac 1.600 cm3) 2008 god. Osim lenjosti motora, po meni je najveci nedostatak Mazde 3 nesigurnost na putu pri brzinama vecim od 150 km/h. Zadnji deo kola cesto bi se zanosio. Kada sam seo u novu Mazdu 3 bio sam sokiran koliko je to lenj auto, a uz to veliki potrosac. 12 l. po gradu, 8-9 l. na otvorenom.
    Sa zadovoljstvom pratim sve vase tekstove, pozdrav

  6. Tekst pun kontradiktornosti. los ,pa u donjem delu teksta dobar motor.Hvali se dobar i precizan menjač pa njemu dvojka itd.Imam Mazdu trojku 10 godina i osim akumulatora i uz redovan servis ništa na nije nije promenjeno.Solidan i dobar automobil.

  7. @Ljubomir.

    Uvaženi g.Ljubomire, moj test, tekst o Mazdi nikako nije pun kontradiktornosti, sve sam precizno i jasno napisao, ali se niste potrudili da sve to polako pročitate, i da razmislite zašto sam to tako opisao. Gde ste videli dole ocenu 2 za menjač? Postoji zajednička ocena za motor i menjač, koja jeste 2, jer je motor ispod proseka za ovu klasu, snagu i cenu. Razumete? Prosečan motor koji nudi prosečne performanse zaslužuje ocenu 3. Motor jeste pouzdan, bar bi trebalo da bude, jer su takvi Mazdini motori do sada bili, ali ovo je nova tehnologija sa mnogo velikom kompresijom, i tek treba da se vidi koliko će potrajati. Drago mi je da vas vaša Mazda dobro služi, niste samo napisali koliko je prešla, jer nije isto kad Fiat Stilo 1.9 JTD pređe 700 000 km bez većih problema, i kad vaša Mazda pređe 300 000 km bez problema. Namerno sam naveo Fiat odnosno FIAT (jer je to skraćenica, ali se odomaćio naziv Fiat čak i u Italiji), jer Stilo 10 godina star nema tragove korozije, dok Mazde redovno to imaju, jer im je kvalitet limarije lošiji nego kod evropskih automobila. Menjač je izuzetno precizan, jedan od boljih u klasi, ali ako je motor daleko ispod prosekla klase, kako da onda vrlo dobar menjač podigne tu ocenu? Što se mene tiče, vi opet kupite Mazdu 3, samo što je cena jako velika, i što moderne Mazde imaju veću osetljivost na naše loše gorivo. Ja sam zaista mnogo hvalio Mazde prethodne dve decenije, i mnogima sam preporučio kupovinu ovih automobila, ali onda kada su im cene bile konkurentnije, kao i motori, i kada je radio servis Profil, koji je koliko toliko zadovoljavao Mazdine standarde. Hvala vam na komentaru, i hvala vam što me čitate. Na meni je da vam istinuto prenesem osobine ovog i svakog drugog automobila, a na vama je da procenite šta je za vaš džep najbolje. Možete vi kupiti i najgori i najskuplji auto u klasi, novac je samo vaš. Ja nemam nikakvu nameru da utićem na vaš izbor automobila, to ne činim ni kada mi neki pošalje pitanje. Moje je da vam pružim objektivne informacije. Bar ja tako doživljavam moj posao. PS. To što ja provatno obožavam Mazdine automobile verovatno mnogo više od vas, to nema nikakve veze, ja sam profesionalac, i moram napisati istinu, iako vidim da to vama smeta.

  8. Kao sto napisah i juce, u tekstu zu iznete oprecne informacije, u prednostima je navedeno da je motor odlican i elastican dok je u manama i prvom delu testa navedena neelasticnost motora; dalje, receno je da je max brzina 178 km/h a zatim da je upravljanje lose na brzinama preko 180 km/h. Pored toga, u prvom delu testa je navedeno da je auto vrlo skup, a u prednostima da se nudi po umerenoj ceni. Pozz svima.

  9. @Zvezdan Bozinovic

    Uvaženi g.Zvezdane Bozinoviću pošaljite mi slobodno sva pitanja, nedomice oko teksta koje imate, rado ću vam ih razrešiti, naravno na http://www.najboljiauto.com/pitajte. Nema prostora u jednom testu, da konrektno Mazdu 3 i njen (ne)elastičan motor uporedim sa turbo benzincime, u odnosu na koje neleastičan, i atmosferskim benzincima od 1.4 litra u odnosu na koje je elastičan. Hvala na komentaru, i hvala vam što me čitate. Toliko ste poslali mnogo komentara na moje tekstove u poslednjih godinu dana, da vam odgovoraram preko reda.

  10. Gospodine Todoroviću , ja sam se ove godine odlučio za Mazdu CX 5 zbog vašeg teksta iz 2013 godine (gde ste je vozili na planini Stol) i superlativa iznesenih u odnosu na konkurenciju , jeste li nešto tada prećutali ili se ovde prosto radi o tome da su CX 5 I 3 vozila koja su drugačija po karakteristikama i nameni… Ipak je to ista firma , a možda biste imali nešto sada da dodate kada je CX 5 u pitanju?
    islim da je na ovakvim sajtovima potreban surovo realan pristup ocenjivanju, jer se na taj način stiče i autoritet u profesiji brem iz ugla vozača
    Zadovoljan sam sa CX 5 , ali stiče se utisak čitanjem ova dva teksta , da se ne radi o vozilima koja su osmišljena i proizvedena u istoj fabrici…
    PS. Uživam u vašim tekstovima…

  11. Vozim Mazdu 3 2.0 G120 2014. god. već 3 godine u Revolution opremi (najviši paket). Dakle, moj primerak je sada star punih 11 godina.
    Prelazim 30 hiljada godišnje i servise radim na 20 hiljada km, striktno po preporuci ovlašćenog servisa, gde jedino i radim servise. Osim njih haubu mog auta ne diže niko, osim mene kada dolivam tečnost za stakla. Kvarova nema ni najmanjih. Ovakav atmosferski benzinac je za ljubitelje vozački nastrojenih automobila prava egzotika i poslednji Mohikanac auto industrije u najezdi trocilindraša sa turbinama. U ovakav auto staviti 1.5 motor je greh, a kupiti ga je glupost. Ali 2.0 je savršenstvo. Ovaj atmo benzinac se sa lakoćom i uživanjem vozi veoma brzo, uz nepobitnu dozu sportskog štiha. Ja zaista ne pamtim kada me je neko na dugim usponima pretekao. Nemojte da vas zavara podatak od samo 120 ks i 210 Nm. Osećaj u vožnji je kao da imate bi-turbo ispod haube (pod uslovom da zaista znate da vozite benzinca i izvučete najbolje iz njega bez mučenja mašine), a moja prosečna potrošnja (uz podatak da po gradu prelazim tek 10 % ukupne kilometraže je 6 (i slovima šest) litara najobičnijeg benzina. Razlog za ovakvu potrošnju motora zapremine od 2 litra i ubrzanjem do stotke za ispod 9 sekundi vidim u zaista učinkovitom e-eloop sistemu za rekuperaciju koji umesto klasičnog elektromotora ima kondenzator koji energiju dobijenu kočenjem koristi za sve električne sisteme u autu, kao i u odlično proračunatim brzinama i vrhunskoj elastičnosti, jer zaista i po gradu kada nije gužva možete voziti šestom brzinom već pri 60 km/h, te možete misliti koliko tek spuštate potrošnju na magistralnim putevima. Tako da bih pre verovao inženjerima Mazde da e-eloop sistem štedi oko 10% benzina nego autoru teksta koji procenjuje 2,5%.
    Takođe, ne mogu da se složim ni sa konstatacijom u vezi sa udobnošću prednjih sedišta, mada autor teksta možda nije imao ovakva kakva su u najvišem paketu, jer ova su za mojih 180 cm visine ergonomski i stilski (perforirana bež koža) vrhunska, sa svim elektro podešavanjima, grejanjem i dodatnim lumbalnim štelovanjem.
    Servis jeste skuplji, ali ako je interval na 20 hiljada, a pouzdanost vrhunska – hm, pitanje je.
    Mane: malo mesta na zadnjoj klupi (meni nebitno), manji klirens, manje ostava za sitnice od proseka, manja preglednost (dobro bi došla kamera 360°), voleo bih bolju zvučnu izolaciju pri 150 km/h i to je to.
    Prosto ne želim drugi auto.

Ostavite komentar


Auto

motor

Kako prepoznati kvar grejača motora – simptomi, provera i pouzdana zamena

Nekada je zima predstavljala ozbiljan izazov za dizel motore. Stariji modeli poput Golfa, Eskorta, Kadeta ili pojedinih Mercedesa teško su palili na niskim temperaturama. Tokom osamdesetih, gotovo svako hladno jutro pratili su zvuci dizela koji se muče da upale, dok su vlasnici bez uspeha pokušavali da ih pokrenu. Danas je situacija znatno bolja — savremeni dizel motori mnogo su otporniji na hladnoću. Ipak, problemi i dalje mogu da se jave, posebno ako grejači nisu u ispravnom stanju.

Naslovna strana

Naslovna strana za 8. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.