Zamislite „ferari“ u nežnoj pastelnoplavoj ili žutoj boji. Ali takav većini ljudi bi, u najmanju ruku, izgledao čudno. Ono što „ferari“ čini jedinstvenim upravo je njegova crvena „Scarlet“ boja.
PR i ostali stručnjaci u odnosima s javnošću ubeđuju nas da moćni brendovi imaju svoju DNK, takozvani primalni kod koji određuje njihov put i generiše strast i groznicu.
Zamislite „ferari“ u nežnoj pastelnoplavoj ili žutoj boji. Ali takav većini ljudi bi, u najmanju ruku, izgledao čudno. Ono što „ferari“ čini jedinstvenim upravo je njegova crvena „Scarlet“ boja.
PR i ostali stručnjaci u odnosima s javnošću ubeđuju nas da moćni brendovi imaju svoju DNK, takozvani primalni kod koji određuje njihov put i generiše strast i groznicu. Taj kod brendovima omogućava da se izdvoje iz mora ostalih na prepunom tržištu. U savremenom marketinškom ratu boja je jedan od najuticajnijih elemenata. Zlatni lukovi na ulazu u MCDONALD’s su smišljeni kao dobrodošlica gostima i deo su imidža samog brenda. U svakom slučaju, kada se koristi crvena, poenta je na nečemu što je seksi i uočljivo. Ova dva atributa se svakako mogu primeniti kada govorimo o novoj seriji LG-jevih LCD televizora „Scarlet“.
Od svih boja na svetu, tamnocrvena, ili skarlet, već dugo godina se smatra osnovnom bojom za proizvode namenjene ženama. Dvadesetih godina prošlog veka, većina nalivpera bila je u crnoj ili braon boji. Proizvođač olovaka Parker postigao je ogroman uspeh proizvodnjom skerletno crvenih olovaka za žene. Crvena se koristi za karmine, haljine, cipele, tašne, parfeme, često su čak i izlozi prestižnih modnih prodavnica u toj boji.
Skerletno crvena ima nekoliko primarnih prednosti. Privlači pažnju, čak stimuliše i apetit. Zato ponekad neki elementi u ishrani, na primer, maline u čokoladi toliko privlače pažnju da im prosto ne možemo odoleti.
U savremeno doba, kada se tradicionalne granice između muških i ženskih proizvoda gube, skerletno crvena širi svoj uticaj sa uobičajenih modnih detalja čak do tehničkih proizvoda.
Lider u ovom trendu je južnokorejski audio-video gigant, LG Electronics koji je svoj najnoviji flet panel LCD televizor marke LG6000 nazvao „Scarlet.“
LG-jev „Scarlet“ televizor opremljen je visokom tehnologijom i ujedno je i najtanji televizor na svetu – samo 1,7 inča (45 mm). Ono što čini najveću razliku je njegova jedinstvena skerletnocrvena pozadina, okruglo dugme za uključivanje okruženo LED svetlom. Kao prava femme fatale, „Scarlet“ osvaja svojim izgledom koji ostaje u vašoj glavi dugo vremena nakon gledanja. Zašto biste morali i vi? Isto kao velike zavodnice, kao Mata Hari ili Merilin Monro koje su uvek imale svoje načine, tako je i LG-jevom Scarlet TV-u nemoguće odoleti zbog njegove jedinstvene lepote, vidljive iz svakog ugla.
Taster za uključivanje sa LED- svetlom takođe je dekorativni momenat koji gledaocu daje rafiniranu indikaciju statusa televizora i širi skerletnu svetlost dok je televizor uključen. Soft tač senzori čine sve komande jednostavnijim i prijatnijim za rukovanje. Okruglo dugme podseća na skerletne oči glumice Nataše Malte, promoterke serije „Skarlet“ televizora.
„LG Scarlet TV je televizor za one koji žele jedinstven dizajn. Ovim televizorom želeli smo da stvorimo potpuno novi doživljaj prilikom gledanja televizije“, rekao je Kvan-Sup Lee, potpredsednik LG Digital Display Global Brand Marketing Teama.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


