Redovi cvetnih buketa počivaju ispred pozorišta na Ist Vilidžu gde igra „Lazarus“, mjuzikl kojeg su zajednički napisali Dejvid Bouvi i Enda Volš, sa pesmama čuvenog rokera koji je preminuo pre nedelju dana. Pored buketa tu su i srceparajuća pisma ali i flaše sa alkoholom pa čak i par plastičnih vanzemaljaca, pored omota albuma i pari slušalica. Naravno, predstave su rasprodate, a šou koji je debitovao 15. novembra igraće do 20. januara.

Sam mjuzikl je baziran na Volter Tevisovom romanu „Čovek koji je pao na Zemlju“, a koji je svoju ekranizaciju imao 1976. godine, sa Bouvijem koji je imao glavnu rolu – vanzemaljca Tomasa Njutna. Doduše, mjuzikl istražuje šta je bilo posle događaja opisanih u filmu. Vanzemaljca je napustila Meri Lu (Kendi Klark je glumila u filmu) i on svedublje tone u očaj. Iako sada svi znaju šta se Bouviju dešavalo dok je pisao „Lazarusa“, sam mjuzikl ne govori o smrti, koliko o ograničenju prostora. Vanzemaljac Njutn je zarobljen između dva sveta, a i drugi likovi koji se tu pojavljuju su „razapeti“ između života i smrti. I sam Bouvi je, izgleda, egzistirao u sličnom prostoru dok je radio na „Lazarusu“ i svom poslednjem albumu „Blackstar“.

Mjuzikl „Lazarus“ će se naći sledeće godine i u Londonu. Producenti već pripremaju adaptaciju, i mada bi hteli da ga održe na nekoj alternativnoj lokaciji, na kraju će se, po svemu sudeći, ipak opredeliti za Vest End. Za sada ne otkrivaju nikakve detalje – ni gde ni kada.

Planirao još jedan album

Njujork – Dugogodišnji Bouvijev prijatelj Toni Viskonti, producent, izjavio je da mu je slavni muzičar rekao da želi da napravi još jedan album. Bouvi mu je to rekao nedelju dana pred svoju smrt, kada ga je pozvao. Tada je već imao napisane pesme i pet demo verzija, i bio je nestrpljiv da se ponovo vrati u studio. Muzičar je od novembra znao da je smrtno bolestan, ali kada je pričao sa Viskontijem, nije mogao ni da pretpostavi koliko mu je malo vremena preostalo. Za nastavak albuma „Blackstar“ jednostavno nije bilo vremena. „Nadali smo se da imamo bar par meseci za taj projekat“, rekao je Viskonti, koji je producirao nekoliko njegovih ključnih albuma kao što su „The Man Who Sold the World“ (1970), „Low“ (1977), „Scary Monsters“ (1980) i povratnički „The Next Day (2013).

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari