Katar ervejz proglašen je najboljom avio-kompanijom na svetu u 2015. godini. Na pitanje šta čini za okosnicu poslovanja i dobrih poslovnih rezultata, u toj kompaniji kažu da je to doživljaj putnika i da je to njihova glavna komparativna prednost.

P { margin-bottom: 0.21cm; }Kako nam je objašnjeno, Katar ervejz stalno radi na inovaciji i unapređivanju proizvoda i usluga, konstantno uvodeći nove avione, čija je prosečna starost četiri godine. Ističu, takođe, da sa stručnjacima Erbasa rade na osmišljavanju nove generacije aviona, otvarajući nove destinacije, poboljšavajući svoju uslugu kako na nebu, tako i na zemlji, stavljajući tako poseban pečat na svoj proizvod.

– Da je putnik uvek na prvom mestu, o tome svedoči i nova brend kampanja „Going Places Together“, po kojoj ova kompanija želi da bude prepoznata. Ideja je da se, bez obzira na to da li je reč o poslovnom putovanju, ili o porodičnom odmoru, ili čak avanturi, putnici podstaknu na putovanje koje će im pomoći da ostvare svoje snove. Jedna od najbrže rastućih avio-kompanija na svetu odlučila se za ovu emotivnu i modernu brend kampanju jer kao inovativna kompanija koja pokriva veliki broj destinacija ne želi ništa drugo nego da inspiriše putnike da što više putuju – kaže za Biznis Danas Boris Žutić, komercijalni menadžer Katar ervejz Srbija.

On podseća da Katar ervejz leti iz Beograda do više od 150 destinacija širom sveta, i putnicima iz Srbije omogućuje da svoje putovanje učine jedinstvenim i neponovljivim.

– Da li možete da zamislite da obrok u avionu izgleda i ima ukus kao obrok u restoranu? To je moguće između ostalog i zahvaljujući činjenici da su u spremanje hrane uključeni svetski kuvari, poput, Nobu Matsuhisa i Vineet Bhatia, koji su zaduženi za jedinstven ukus. Ono što se posebno uzima u obzir je ukus hrane na 10.000 metara. Hrana je još jedan vrlo važan segment na koji Katar ervejz posebno stavlja akcenat, jer je deo uživanja, tako da su sva jela spremljena kvalitetno i sa puno ljubavi. Svako dobro jelo prati i odgovarajuće piće, bilo da je alkoholno ili bezalkoholno – ističe Žutić.

Kako naglašava, kabinsko osoblje je profesionalno i ljubazno, „tu je da asistira putnicima u svemu, ali i da osmehom i pozitivnom energijom ulepša svaki minut putovanja“. I još nekoliko podataka koji govore u prilog Katar ervejza – Skajtreks je tri puta – 2011, 2012. i 2015. godine – proglasio Katar ervejz za najbolju avio-kompaniju na svetu. Titulu „najbolja biznis klasa“ poneo je 2013. i 2014. a deset godina zaredom osvaja nagrade za najbolje kabinsko osoblje na Bliskom istoku.

Hiljade opcija za zabavu

Još jedna od zanimljivosti vezanih za ovu kompaniju odnosi se broj od čak 3.000 entrtejnment opcija koje nudi svojim putnicima na svim letovima, što je jedna od najvećih takvih biblioteka na svetu. „Od marta ove godine putnicima nudimo do 550 filmova, 1.400 epizoda poznatih TV serija, 1.000 pesama i 50 igrica“, kaže Boris Žutić, komercijalni menadžer Katar ervejz Srbija.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari