Site name

Predstavljena nova crvena eitketa popularnog holandskog brenda

Novi izgled Amstela

Jedan od najpoznatijih holandskih brendova piva, Amstel Premium Pilsener, predstavio je novu crvenu ambalažu za srpsko tržište. Stilizovana etiketa objedinjuje i unapređuje atraktivan izgled ovog čuvenog brenda.

Piše: PROMO

Beograd 20. mart 2017. 14:05

Foto: Promo

Novi vizuelni identitet je u skladu sa tradicijom brenda, a u prvom planu je crvena boja po kojoj je Amstel Premium Pilsener prepoznatljiv širom sveta.

- Bogata istorija Amstela nam je bila inspiracija za novi izgled i dizajn, koji je usklađen sa najvišim kvalitetom piva. Novo pakovanje odiše stilom, a sam izgled etikete je nešto na čemu smo pažljivo radili, kako bismo se približili ukusu potrošača i ispratili zahteve tržišta - rekla je Sofija Eftimovski Božović, senior brend menadžerka kompanije HEINEKEN, i dodala: Želja nam je da kontinuiranim inovacijama razvijamo brend koji je prepoznatljiv po vrhunskom kvalitetu, kao i jedinstvenom iskustvu koje svojim potrošačima donosi Amstel Premium Pilsener.

Na pakovanjima će i dalje biti istaknuta brojka 1870, kao godina osnivanja pivare Amstel. Uz godinu stoje medalje za kvalitet piva koje su deo nasledja brenda još od 1888, kao i dva lava na plavoj pozadini pored slova A, simbola grba Amsterdama.

Čuveni crveno-beli logo Amstela zauzima centralno mesto na ambalaži. Osnivači brenda Čarls De Pesters i Johan Van Marvijk Koj voleli su da igraju bilijar, pa su zato ove dve boje postale integralni deo logotipa.

Novi izgled Amstel Premium Pilsener ambalaže samo je jedna u nizu iznenađenja koje je ovaj brend pripremio za naredni period. Amstel u novom ruhu već može da se nađe na policama prodavnica širom Srbije.

O brendu Amstel

Priča o Amstelu je priča o prijateljstvu. Osnivači pivare Čarls De Pesters i Johan Van Marvijk Koj, dvojica prijatelja, udružili su se 1870. godine sa jasnom vizijom kako da naprave pivo koje će biti skroz po meri i po ukusu potrošača u Amsterdamu. Njihova ideja je prerasla u svetskog giganta u pivarstvu, čiji proizvodi danas mogu da se nađu u čak 75 zemalja širom sveta.

povezane vesti

komentari (0)

* Sva polja su obavezna

Potvrdite

Slanjem komentara slažete se sa Pravilima korišćenja ovog sajta.