Redakcija Kurira uputila izvinjenje zbog netačne vesti da im je Barak Obama dao intervju 1Foto: EPA-EFE/ CLEMENS BILAN

Navodi se da je do „grube greške“ došlo u komunikaciji internet i televizijske redakcije Kurira.

„Intervju je dat za agenciju Rojters, a Kurir ima pravo da ga prenese. Obaveštavamo čitaoce i javnost da je sporna tvrdnja ispravljena u roku od pet minuta i upućujemo najiskrenije izvinjenje zbog propusta“, stoji u saopštenju Adrija Medije Grupe koja je vlasnik Kurira.

close
Redakcija Kurira uputila izvinjenje zbog netačne vesti da im je Barak Obama dao intervju 2

Prijavite se za
NJUZLETER

Svake subote u formi mejla biće Vam dostupan pregled nedelje koji za Vas biraju i komentarišu kolumnisti Danasa.

Vaša email adresa biće korišćena isključivo za potrebe slanja njuzletera u skladu sa Politikom privatnosti.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.