kurir

Dok je Vučić na vlasti, lažne vesti u medijima

Broj lažnih vesti koje tabloidi svakodnevno plasiraju uopšte nije iznenađujući a laž će umesto istinitih i proverenih vesti biti dominantna sve dok je na vlasti režim Aleksandra Vučića.

Žeželj ne uređuje Kurir, izveštavamo uvek istinito

Danas je u tekstovima ”Prljavi medijski poslovi Vesića i vlasnika Kurira” i “Milioni tabloidima i firmama povezanim sa naprednjacima”, objavio neistinite informacije o kompaniji Adria Media Group d.o.o., njenom direktoru Igoru Žeželju i medijima Kurir i Adriamedia TV, koje škode našem poslovnom ugledu.

UNS: Novac Beograđana ponovo medijima koji krše kodeks

Udruženje novinara Srbije (UNS) protestuje što je Grad Beograd četrtu godinu za redom na konkursu za sufinansiranje medijskih projekata dodelio milione tabloidima koji drastično krše novinarski kodeks i u komisiju za ocenjivanje projekata nije imenovao predstavnike reprezentativnih novinarskih i medijskih udruženja, niti poznate medijske stručnjake.

Žeželj: Telekom je naš poslovni partner

Mondo je bio jedan od zajedničkih komercijalnih projekata Telekoma i naše kompanije. Sva prava na Mondo brend pripadaju Mondo Inc., a proces registracije je u toku – kaže za Danas Igor Žeželj, vlasnik kompanije Mondo Inc koja je nedavno kupila Kurir, ali i ostala izdanja Adria medija grupe.

Kurir prodat za 25 miliona evra?

Detalji o kupoprodaji Kurira i drugih izdanja Adria medija grupe ostali su nepoznanica za javnost, te se u medijskim krugovima još više učvrstila teza da iza ove transakcije stoji Telekom, odnosno država, sa namerom da uđe u vlasničku strukturu što većeg broja medija u Srbiji.

Novi vlasnik Kurira Igor Žeželj

Novi vlasnik Kurira, 12 portala i još 14 štampanih izdanja, umesto Aleksandra Rodića je Igor Žeželj, vlasnik i direktor firme Wireless media.

Neistine u Danasu škode poslovnom ugledu Kurira

Danas je u tekstu „Podrška režimu SNS jedini kriterijum za javni interes“, objavio neistinite informacije o kompaniji Adria Media Group doo i mediju Kurir, koje škode našem poslovnom ugledu!

A državni novac za ćerku-firmu?

Adria Media Group doo, izdavač lista Kurir u svom demantiju, koji je potpisao direktor i vlasnik te kompanije Aleksandar Rodić, na tekst „Podrška režimu SNS jedini kriterijum za „javni interes“…

Kurir nije dobio novac na gradskom konkursu za medije

Nije tačna informacija da je „Kurir“, koji je najvažnije izdanje kompanije Adria Media Group doo Beograd, na Konkursu za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja teritoriji grada Beograda, dobio višemilionska novčana sredstva.

Država u Kuriru

Kompanija Adria Media Group (AMG), izdavač dnevnog lista Kurir, postigla je dogovor o strateškom partnerstvu sa preduzećem Wireless media i portalom Mondo, koji je u vlasništvu državnog preduzeća Telekom Srbija, saznaje BIRN.

SPC: Istrgnuta izjava patrijarha

Srpska pravoslavna crkva (SPC) saopštila je danas da „navodna izjava“ patrijarha srpskog Irineja ne odgovara sadržini razgovora koji je patrijarh vodio sa novinarkom dnevnog lista Kurir, a iz sveukupnog konteksta njegovih odgovora posebno oštro je istrgnuta konstrukcija koja se našla u opremi teksta na naslovnoj strani.

PrvaPoslednja