Za medijske projekte u Šapcu izdvojeno 32 miliona dinara 1Ilustracija Foto: EPA SVEN HOPPE

I ove godine Šabac će za medijske projekte izdvojiti 32 miliona dinara, što je gotovo jedan odsto godišnjeg budžeta.

Ono što je prepoznatljivo kod konkursa za ove projekte je poštovanje zakonskih obaveza i da u komisiji budu predstavnici najreprezentativnijih novinarskih udruženja.

Na konkurs su pristigla 43 projekta, odabrano je 14, a najviše sredstava izdvojeno je za lokalne medije. Najveći iznos pripao je RTV Šabac, 7,5 miliona dinara; nedeljnicima „Glas Podrinja“ i „Podrinskim“ opredeljeno je sedam odnosno 6,85 miliona dinara; za RTV „AS“ tri miliona dinara, za beogradske štampane medije „Dan graf“ 1,8 miliona dinara, i za „NiN“, „Vreme“ i “ Nedeljnik“ po 900.000 dinara koliko je opredeljeno i za agenciju Beta. Za „Sport u Podrinju“ dato je 600.000 dinara, a Agendi 2020 d.o.o. Beograd 800.000 dinara.

U odnosu na druge gradove slične veličine kao Valjevo, Užice to je višestruko veći iznos, a poređenja radi Beograd, sa budžetom od 120 milijardi dinara za medijske projekte izdvaja oko 90 miliona dinara.

Najpogubnije je to što najveći deo kolača odlazi prorežimskim medijima i gde je često narušen Zakon koji propisuje objektivno informisanje. Pored toga Šabac je jedan od veoma retkih gradova u Srbiji gde se za kulturu izdvaja sedam odsto iz budžeta, odnosno više od 200 miliona dinara.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari