Privatizacija RTK čeka medijsku strategiju 1Foto: Wikipedia

Rok za dostavljanja ponuda Ministarstvu privrede za učešće u ponovnoj privatizaciji Radio-televizije Kragujevac istekao je 26. februara, a gotovo mesec dana docnije, javnost ne zna da li ima zainteresovanih za kupovinu ove medijske kuće.

Nezvanično se saznaje da je tih ponuda bilo, ali se i dalje ne zna kada će aukcija biti zakazana, što, kako se spekuliše, ponajviše zavisi od sadržaja nove medijske strategije Srbije koja je već trebalo da bude završena, ali nije.

Radio-televizija Kragujevac, u takvim okolnostima, i dalje, mimo zakona, ali na opšte zadovoljstvo žitelja šumadijske prestonice, funkcioniše kao privredno društvo pod ingerencijom grada, iz čijeg budžeta se, najvećim delom, i finansira njen rad.

Ministarstvo privrede je, podsetimo, krajem januara raspisalo javni poziv za prikupljanje ponuda za učešće u postupku ponovne privatizacije RTK koja je, nakon poništenja prethodne privatizacije, odlukom Vlade iznova podržavljena i krajem juna 2017. data kragujevačkoj gradskoj upravi na šestomesečno upravljanje, do sticanja uslova za novu promenu vlasničke strukture. U RTK je trenutno u toku nova procena vrednosti kapitala firme, pošto je ta medijska kuća u međuvremenu ostala bez dela pokretne imovine.

U RTK smatraju da dostavljene ponude „ne znače ništa“, te da je bitno da li će biti zainteresovanih za kupovinu RTK biti na aukciji, „ako bude zakazana“. Jer, kako kažu, nije nemoguće da nova medijska strategija predvidi i postojanje regionalnih javnih servisa koji su, kao mogućnost, postojali u prethodnom dokumentu te vrste.

– Spremamo se i za novu privatizaciju, ali i za mogućnost da postanemo šumadijski javni servis – ističu u RTK.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari