Sondiranjem javnog mnjenja na reprezentativnom uzorku: supruga, svastika, mama, burazer, kum, Joca, komšija, onaj što pije pivo ispred diskonta, slučajni prolaznik koji me gledao na televiziji i slučajni prolaznik koji me pomešao sa nekim…

…došao sam do zapanjujućih rezultata koje nema ni Ipsos stratedžik marketing: Vučić po ovom mom istraživanju ima nula odsto glasova!

I ne samo što ima nula odsto glasova, već neki od anketiranih planiraju da ga biju ako bi ga kojim slučajem sreli na ulici (12 odsto), neki bi samo da ga diskretno pljunu (34 odsto), ali većina bi ipak pored njega prošla kao pored turskog groblja, naročito ako ga na ulici sretnu sa obezbeđenjem.

Po tom mom istraživanju Janković ima 45 odsto, Jeremić ima 40 odsto, Obradović ima tu negde oko 15 odsto… Neodlučnih nema!

Ako ste kojim slučajem Aleksandar Vučić, a čitate ovaj tekst, želeo bih za svaki slučaj da vas obavestim kako su rezultati mojih istraživanja javnog mnjenja tradicionalno totalno pogrešni još od decembra 1990. godine – onaj koji bi na kraju u realnosti pobedio, uvek je kod mene imao nula odsto glasova. A anketirani su redovno hteli da ga biju (12 odsto) ili diskretno pljunu (34 odsto).

To je najverovatnije rezultat okolnosti da se družim sa nereprezentativnim uzorkom našeg društva, što će mi kad-tad doći glave.

A doći će glave i nereprezentativnom uzorku našeg društva koje se druži sa mnom.

Nikako, dakle, da postanemo reprezentativni uzorak našeg društva koga redovno zovu da pitaju: „Za koga ćete glasati na izborima?“ – i oni uvek pogode ko će da pobedi.

A mi nereprezentativni uvek na kraju bivamo ubeđeni da je u pitanju neka „šugenzi gugenzi“ varijanta, i to obično na kraju izborne noći.

– Ma ovo je nemoguće! Pa ko glasa za ovog čoveka? Ja ne poznajem ni jednog jedinog, a on dobio dva miliona glasova?! – pitamo se, pitamo…

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari