Foto: Media Jam hakaton

Kako se navodi u saopštenju Media Jam hakatona svi koji se prijave dobiće priliku da uz pomoć mentora i stručnjaka razviju održiv model svog podkasta, bilo da je on nadogradnja postojećeg sadržaja medija u kom rade, ili potpuno nova audio/video emisija. Media Jam hakaton će obuhvatiti dva paralelna izazova i za oba su predviđene vredne nagrade za najbolje timove i predloge biznis rešenja.

Prvi izazov biće namenjen podkasterima koji razvijaju svoje održivo podkast rešenje koje ima potencijal za pokretanje društvene promene i promociju dijaloga na različite teme koje su važne građanima i građankama Srbije. Najbolja rešenja za finansijski održive podkaste (ili ideje za podkaste) koja imaju potencijal da dođu do svojih ciljanih publika, i trajno kreiraju kvalitetan sadržaj, biće nagrađena putovanjem na konferenciju „Podcast day“ koja se u organizaciji Radiodays Europe održava 13. juna 2019. u Londonu i višemesečnim mentorstvom u Impact Hubu koje obuhvata i prostor za rad i snimanje i distribuciju podkasta.

Drugi izazov je namenjen za kreiranje održive podkasting platforme koja će biti baza znanja i podrška za ceo domaći podkasting ekosistem. Ova platforma će služiti za distribuciju, promociju, oglašavanje, merenje analitike i slušanosti i umrežavanje sa medijima, oglašivačima, IT stručnjacima i širom publikom. Nagrada za ovaj izazov je mogućnost dobijanja granta u iznosu od $25.000 i višemesečno mentorstvo u Impact Hubu.

Prisustvo na hakatonu je besplatno ali je prijava obavezna zbog ograničenog broja mesta. Svi zainteresovani se mogu prijaviti kao pojedinci ili kao tim najkasnije do 10. aprila 2019. na sledećem linku: https://share.hsforms.com/1b65cmNvBQo2dWlUKYzkzqQ21ol5

Hakaton se održava u okviru inicijative „Media Jam – ka održivim podcast rešenjima“ koju sprovodi USAID projekat jačanja okruženja za održivost medija, u partnerstvu sa Impact Hubom.

Povezani tekstovi