Poslovodstvo užičkih Vesti, informativne kuće koja je u junu ove godine privatizovana, predstavilo je novi broj redizajniranog nedeljnika istog naziva.
Nedeljnik će izlaziti četvrtkom na većem formatu, u kojem se štampao pre nekoliko godina, u koloru, na 28 stranica, a novi grafički dizajn podseća na neke domaće dnevne novine.

Poslovodstvo užičkih Vesti, informativne kuće koja je u junu ove godine privatizovana, predstavilo je novi broj redizajniranog nedeljnika istog naziva.
Nedeljnik će izlaziti četvrtkom na većem formatu, u kojem se štampao pre nekoliko godina, u koloru, na 28 stranica, a novi grafički dizajn podseća na neke domaće dnevne novine. Za poslednjih desetak godina ovo je četvrto redizajniranje najstarijeg nedeljnika u užičkom kraju, a poslovodstvo se nada da će, osim grafičkog osveženja, pažnju čitalaca privlačiti i analitičkim tekstovima. Primetno je da su se nove Vesti štampane bez svog upečatljivog logoa, pod kojim su se izlazike duže od šezdeset godina, sa mnoštvom reklamnih stranica i, umesto dosadašnjih, 50 koštaju 30 dinara. Fotografije su većeg formata, tekstovi kraći nego ranije i opremljeni naslovima sa velikim fontom.
Marketinški najavljen kao regionalni list sa porukama Otvoreno i pošteno, Bez dlake na jeziku i Bez pardona, sa temama iz celog Zlatiborskog okruga, nove Vesti na naslovnici nude tekst pod naslovom Zlatibor pod mafijaškom šapom, a potom slede i ostale rubrike, od kojih je većina već obrađena u drugim medijima. Uredništvo se bavi i socijalnim prilikama, crnom hronikom, tranzicijom, političkim i stranačkim temama, sportom… Nude se saveti čitaocima kako da očuvaju fizičku lepotu i zdravlje, kako da pripreme kulinarske specijalitete, ali u novim Vestima nema nijednog teksta o kulturnim dešavanjima u gradu!

Privatizacija

Nekadašnje opštinsko Javno preduzeće Vesti, koje izdaje nedeljnik istog naziva i u okviru kojeg je i Radio Užice, privatizovano je pre tri meseca. Sedamdeset odsto društvenog kapitala ove medijske kuće prodato je na aukciji po početnoj ceni od 3,765.000 dinara konzorcijumu kojeg čine inženjer Milanko Gordić, vlasnik užičke firme Oleks i advokat Slobodan Milovanović, vlasnik agencije Kondor i jedan od vlasnika Ugostiteljskog preduzeća Sloga u Užicu. Njihova je obaveza da u prvoj godini privatizacije minimalno investiraju 3,5 miliona dinara. U trenutku privatizacije dug preduzeća bio je 10.252.000 dinara. U obe redakcije radi 24 zaposlenih od kojih je devet novinara.

Kako je saopštio Milanko Gordić, jedan od vlasnika ovog preduzeća, u novi izgled i sadržaj nedeljnika zaposleni su uložili veliki trud i zbog toga će, kako je obećao, biti i adekvatno nagrađeni. – Želimo da nastavimo delatnost i napravimo dobre novine, koje će imati i dobar finansijski rezultat. Dokazali smo da naš cilj nije bio da otpuštamo zaposlene, niti da dođemo do poslovnog prostora, već da uspešno poslujemo, a da zaposleni u ovom preduzeću dočekaju penziju i imaju pristojna primanja, objasnio je Gordić, a zaitm rekao da je angažovano devet dopisnika iz Zlatiborskog okruga. – Svakako da nove Vesti imaju nedostataka i kritike su dobrodošle, ali se nadam se da će naredni brojevi biti još bolji – kaže Gordić.
Zahvaljujući se vlasnicima što su nastavili informativnu delatnost preduzeća posle privatizacije, direktorka Ljiljana Kostadinović je navela da su nove Vesti štampane u štampariji Politike, u tiražu od 5.000 primeraka i da će biti distribuisane u svih deset opština Zlatiborskog okruga.
– Vraćen je nekadašnji format, cena novina je niža, a niže su i cene reklamnih stranica – zaključila je Kostadinovićka.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari