„Drago mi je da se Noć reklamoždera koja se održava u 50 svetskih zemalja u više od 140 gradova napokon dešava i u Novom Sadu.

Do sada su Novosađani masovno dolazili u Beograd gde se Noć reklamoždera organizovala već 11 puta, a od sutra je imaju i u svom gradu i to zahvaljujući podršci Uprave grada, Turističke organizacije Novog Sada i Spensa, istakla je na juče održanoj konferenciji za novinare Gordana Grubješić, direktorica „SuperStar worldwide“, organizacije koja prezentuje najbolje reklame iz celog sveta, dodavši da se SuperStar worldwide kao organizator ponosi činjenicom što je tokom svih ovih godina Beograd postao grad broj jedan u svetu po broju publike, oduzevši tu laskavu titulu Parizu, odakle je ovaj spektakl pre 30 godina krenuo.

„Novogodišnja The best off Noć reklamoždera“ – naziv je ovogodišnje Noći koja se prvi put dešava u Novom Sadu, na Spensu, sutra uveče od 20.30.

Tokom večeri, publika će moći da vidi selekciju spektakularnih reklama iz celog sveta iz proteklih 30 godina, po izboru Jean Marie Boursicota, vlasnika najveće globalne fondacije reklamnih spotova. Neke od njih nikad ranije nisu viđene ili prikazane u originalu. To su rekalme koje nemaju za cilj prodaju brendova, već proslavu kreativnosti i mašte sveta čiji jezik se razume, često i bez teksta.

Pored reklama, obezbeđen je i program koji obećava dobar provod. Manifestaciju će otvoriti „SambaNSa“ grupa, a zatim će nastupiti „Zumba dance“ i Marina Perazić, Rambo Amadeus + Mutant Dance Kvintet i „Global Worming Orchestra“. Nakon ponoći je drugi deo programa reklama, a nakon toga „Rescpect DJs“.

Ulaznice u pretprodaji, dakle još samo danas, mogu se kupiti po ceni od 1.000 dinara, sutra će biti 1.400 dinara, a ulaz za Noć reklamoždera posle ponoći, za drugi deo programa će se naplaćivati 500 dinara.

Organizator prve „Noći reklamoždera“ u Novom Sadu je Turistička organizacija Novi Sad, uz podršku Fakulteta tehničkih nauka.

Lajtmotiv – Za moj grad

Sve dosadašnje Noći reklamoždera imale su svoj lajtmotiv. Ove godine, lajtmotiv i tema Novogodišnje „The best off“ Noći reklamoždera jeste „Za moj grad“. Sve će biti u znaku Novog Sada, promocije Grada i njegovih kosmopolitskih građana i svih vrednosti koje gradska uprava i građani čuvaju i grade, a znače „Volim svoj grad – čuvam svoj grad“. Kako smo svi mi reklama sredini u kojoj živimo, u Noći reklamoždera biće dodeljeno i priznanje „NAJgrađanin“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari