Internet kampanja Baraka Obame, predsedničkog kandidata američkih demokrata, bolje je osmišljena od prezentacije njegovog rivala Džona Mekejna, jedan je od zaključaka medijske konferencije koja je nedavno održana u Njujorku. Štaviše, neki od glavnih stratega Mekejnove kampanje istakli su da su republikanci do 2004.
Internet kampanja Baraka Obame, predsedničkog kandidata američkih demokrata, bolje je osmišljena od prezentacije njegovog rivala Džona Mekejna, jedan je od zaključaka medijske konferencije koja je nedavno održana u Njujorku. Štaviše, neki od glavnih stratega Mekejnove kampanje istakli su da su republikanci do 2004. imali primamljiviju kampanju, ali da se situacija umnogome izmenila.
„Naš uticaj na internetu nekada je bio neprikosnoven, a predsednik Džordž Buš veoma efikasno je prenosio poruke putem video snimaka i blogova, ali sada su nas pretekli konkurenti“, kazala je Mindi Fin, koja je vodila internet kampanju republikanca Mita Romnija za vreme preliminarnih izbora za predsedničku nominaciju. Učesnici skupa koji je organizovao Forum demokratije istakli su da se Obama približio magičnoj cifri od milion pristalica na sajtu Fejsbuk, dok se samo 150.000 ljudi učlanilo u Mekejnov klub obožavalaca.
Ipak, glavni strateg onlajn kampanje predsedničkog kandidata republikanaca Mark Suhu ocenio je da to ne predstavlja odraz političke podrške koju uživa Obama. „To što Obama ima mnogo obožavalaca na Fejsbuku ne znači da će oni glasati za njega. Ukoliko bi bilo tako, istraživanja javnog mnjenja bi mu davala prednost od devet prema jedan“, izjavio je Suhu.
On je, takođe, opovrgao tvrdnje dela američke javnosti da Mekejn nema znanja o novim tehnologijama. „Ne morate da koristite komjuter da biste bili svesni na koji način internet tehnologija oblikuje državu. Mekejn ima uvid u mnoga tehnološka pitanja“.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


