U pauzi prvenstva domaće Superlige u kojoj je Crvena zvezda od samog početka neprikosnovena na čelu tabele, predsednik najtrofejnijeg kluba na ovim prostorima Vladan Lukić, kao jedan od panelista na predstojećoj Danasovoj konferenciji o investicionom potencijalu sporta u Srbiji, govori o magičnom trouglu fudbala, ekonomije i marketinga iz crveno-belog ugla.
– Ako pričamo o modelu budućeg vlasništva nad najvećim fudbalskim timovima u Srbiji, moj lični stav je da oni ne treba da budu privatizovani. Veliki sam protivnik ovog modela o kojem danas svi govore, ali će Crvena zvezda zauzeti zvanični stav u dogledno vreme – iznenađujuće započinje razgovor Lukić.
Strane ulagače u domaće tržište na prvom mestu zanima investicioni potencijal. Čime se Crvena zvezda može pohvaliti u tom pogledu?
– U Srbiji i inostranstvu imamo između tri i pet miliona navijača. Mislim da je to dovoljan pokazatelj kakav je naš potencijal i da je to svima jasno.
Takođe, jedan od najbitnijih aspekata je i bezbednost. Bili smo svedoci incidenata na stadionima i oko njih, ali koliko vaš klub ozbiljno shvata ovaj problem i kako mu ide u susret?
– Imamo svoje službe koje se bave pitanjima bezbednosti u Crvenoj zvezdi i na stadionu. Odlična nam je i komunikacija sa Ministarstvom unutrašnjih poslova, a takođe redovno angažujemo i redarske službe. Bezbednost nam je jedna od primarnih tema, pred njom ne zatvaramo oči, nego je sistematski izgrađujemo.
Kako mogu konkretni marketinški potezi koje preduzimate (Zvezdino vino, organizovane posete muzeju, učešće u rijaliti šou emisiji i sl.) da poboljšaju situaciju u klubu?
– Kontakt sa navijačima nam je izuzetno važan, pa projekti brendiranja imena Crvene zvezde preko klupskog vina, organizovane posete navijača iz inostranstva muzeju i stadionu ili venčavanje na Marakani, do sada su sa odobravanjem prihvatani od ogromne armije naših ‘’delija’’ – zaključuje Lukić. I. Borišić
Na redu je projekat o povećanju bezbednosti
– U martu iduće godine bićete svedoci pionirskog projekta u ovom delu Evrope, koji će poboljšati bezbednost i komfor gledalaca na stadionu. Ovo je ekskluzivna informacija za vaš list, a preciznije o tim merama javnost će saznati krajem nedelje – rekao je Lukić.
Najbolja reklama su dobri rezultati
– Dobar marketing kluba i ulaganje novca u tom pravcu je jedno, a rezultati tima su sasvim nešto drugo. Svaki klub na svetu će potvrditi da bez obzira na mnoge stručnjake koji se u njemu bave propagandom i reklamom, ako nema pobeda na samom terenu, sve je uzalud – precizan je Lukić.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


