Tender pravljen po interesima proizvođača, pa tramvaji ne mogu kroz beogradske raskrsnice: Da li će se novi turski tramvaji pojaviti na ulicama?

Ostavite komentar


  1. ali je i „provizija“ najveća!! Dragi Beograđani, i dalje glasajte i dajte podršku onima koji vas debelo deru!!!??! I vičite, „svi su isti“; što glasnije!!!!!

  2. A, da nisu ta prva dva tramvaja izvučena oz saobracaja iz nekog rumunskog grada i doradjena kako bi zadovoljili uslov za rok isporuke?

  3. Ma sta ce nam i tramvaji, dajte im novac za dzabe ionako se radi na temeljnom unistavanju Srbije. Postepeno, institucije, skolstvo, zaglupljivanje glasackog tela, prevare na glasanju, pretnje neistomisljenicima, korupcija na svim nivoima, raseljavanje, planiranje rudnika po celoj Srbiji, sta vise jos da nabrajam. Sta smo svi mi dozvolili, da nam batinasi drze lekcije na ulici, da nam policija radi za vlast a protiv vlastitog naroda, vojska degradirana, predsednik gnevan na svoj? narod, zeljan osvete, pretnje mu ne manjkaju, podrzan od zapada u daljem upropascivanju drzave, narod potišten, uplašen za golu egzistenciju, nemocan, trazi izlaz u bezanju iz svoje zemlje u neku normalniju…

  4. Pa naravno da ce realizovati nabavku. Zasto i ne bi. Poginuce mozda par baba pri nekom sudaru, bice nekih bezveze demonstracija jedno 6 mjeseci, taman da zamagle ostale kradje koje cemo sprovesti, pa onda izbori koje cemo ionako pokrasti….yututunska yuhahaha se nastavlja.

  5. Treba biti objektivan i pogledati i sa pozitivne strane. Rešenje je jednostavno : proširiće šine u celom gradu to je bar jednostavno, kreditčić od par milijardica EUR i stvar rešena. Pokreće se privreda, diže nam se BDP… Tražite rešenja a ne prepreke, budite pozitivni.

  6. Pre nekih 30 godina smederevska Gosa je izrazila interesovanje da proizvede tramvaje za beogradski saobracaj, ali se od toga odustalo zato sto je bio plan da se vece domace firme dovedu do stecaja kako bi tadasnji direktori mogli lakse da ih kupe, odnosno privatizuju.

  7. Strašno. Da li ćete išta da uradite kako valja? One kocke na trgu prevrćete 10 puta. Padaju plafoni, nadstrešnice. Ruše se putevi tek završeni. Stavite prst na čelo i pitajte sami sebe da li ste normalni.

  8. Da li se zna razlika u sirini u odnosu na postojece tramvaje?
    Mozda ce doci na genijalnu ideju da suze trotoare a da prosire sine…

  9. Mi izgleda zaboravljamo rekonstrukciju baš te dve raskrsnice nakon kupovine „španaca“ u vreme Đilasa i njihove cene kada smo uporedili mnogo povoljniju ponudu od cene koju je platio Beograd-Srbija komplikovanijeg tramvaja za Debrecen u Mađarskoj (ima dve upravljačke jedinice i 8 vrata zbog nedostatka okretnice i jednošinskog keetanja)!!! Zaboravili ste da nisu mogli da skrenu a i susretanje u tim raskrsnicama i sa onim našim starim „Škoda“ tramvajima koji imaju manji radijus okretanja!!! Zaboravili ili…
    Ovaj puta je dovezen samo jedan i čeka se drugi i da krenu razna ispitivanja, ne samo radijus okretanja i susretanja, a ne svi tramvaji kao u vreme Đilasa!!!
    Molim ostale komentatore da ovo ne zaborave i da se manu komentarisanja politički već samo da prvo sačekaju mišljenje struke, a ja nemam ništa protiv da se ove dve raskrsnice ponovo rekonstruišu ako će nam ti tramvaji povećati broj prevezenih putnika i ako budu udobni kao ovi novi autobusi i ako nas reše ugljene prašine od trolejbusa zahvaljujući novim autobusima na struju i gas!

  10. Zorane, i tramvaji stvaraju ugljenu prašinu i to znatno veću od trola.
    Tramvaj ima pantograf sa dve ugljene četke široke 2 metra.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 8. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.