Kompanija „Sači i Sači“ producirala je promotivni televizijski spot za Kosovo, u trajanju od 60 sekundi, koji se od noći između ponedeljka i utorka emituje na najznačajnijim globalnim stanicama kao što su BBC, CNN, Blumberg TV i Eurosport. Kampanja, koju je pokrenula vlada u Prištini i koja košta 5,7 miliona evra, nastaviće se serijom reklama u najuticajnijim časopisima, kao što su britanski Ekonomist i američki Njuzvik.
– Srbija je propagandom iskrivila pravo lice Kosova, što je godinama štetilo našem imidžu. Naša kampanja nije samo ekonomska već i politička – rekao je portparol Vlade Kosova Memlji Krasnići. Ideju o marketinškoj promociji Kosova još je u septembru u javnost izneo zamenik šefa kosovske diplomatije Hajredin Kuči, odgovarajući na optužbe opozicije da vlada Hašima Tačija nije dovoljno angažovana u lobiranju usmerenom ka novim priznanjima.
Cilj kampanje je predstavljanje Kosova kao „zemlje otvorenih mogućnosti i tolerancije“, a čitav projekat je osmišljen po ugledu na globalne promocije kakve imaju Malezija, Indija, Hrvatska i Grčka.
Kampanja će imati i svoj politički deo. Na učestala putovanja svetom krenuće kosovski predsednik Fatmir Sejdiu i šef diplomatije Skender Hiseni, a predviđeno je da se uključe i „međunarodni prijatelji Kosova“ – nekadašnji predsednik SAD Bil Klinton, nekadašnji Ahtisarijev pomoćnik Albert Roan i bivši član pregovaračke trojke Kontakt grupe Volfgang Išinger.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


