Ovo je trenutak u kojem se misli na otadžbinu i vodi velika bitka za opstanak Kosova i Metohije u sastavu Republike Srbije. To je i trenutak u kojem moramo da vodimo računa i o stabilnosti Srbije i da u njoj obezbedimo bolji život. Jedan od načina da Srbija bude stabilna jesu investicije i izgradnja novih puteva, jer tako jača privreda, postaje konkurentnija i ima više zaposlenih – poručio je predsednik Vlade Srbije dr Vojislav Koštunica puštajući u saobraćaj rekonstruisanu deonicu od Borove Glave do Kokinog Broda, na magistralnom putu Užice – Nova Varoš, koja Srbiju spaja s Crnom Gorom.
Ovo je trenutak u kojem se misli na otadžbinu i vodi velika bitka za opstanak Kosova i Metohije u sastavu Republike Srbije. To je i trenutak u kojem moramo da vodimo računa i o stabilnosti Srbije i da u njoj obezbedimo bolji život. Jedan od načina da Srbija bude stabilna jesu investicije i izgradnja novih puteva, jer tako jača privreda, postaje konkurentnija i ima više zaposlenih – poručio je predsednik Vlade Srbije dr Vojislav Koštunica puštajući u saobraćaj rekonstruisanu deonicu od Borove Glave do Kokinog Broda, na magistralnom putu Užice – Nova Varoš, koja Srbiju spaja s Crnom Gorom.
Za tu deonicu premijer je rekao da će „Srbiju približiti Crnoj Gori i Jadranskom moru“, te da predstavlja graditeljski podvig JP Putevi Srbije i užičkog preduzeća Putevi koje je obavilo radove.
– Cilj Vlade Srbije je da novim putevima premreži celu Srbiju – dodao je Koštunica. On je naveo da su ove godine u planu i radovi na koridoru deset, od Leskovca do makedonske granice, od Niša do Dimitrovgrada, kao i od Horgoša do Požege, za šta je, rekao je, novac obezbeđen.
Inače, rekonstruisana deonica dugačka je 16,7 kilometara, a umesto ranijih veoma opasnih krivina, lošeg i uzanog kolovoza, sada je mnogo bezbednija. Radovi koje je posredstvom JP Putevi Srbije finansirala Evropska investiciona banka s 15,5 miliona evra počeli su septembra 2005. Nova deonica ima sedam mostova ukupne dužine 610 metara, čime je trasa skraćena za oko dva kilometra, a na trećini rekonstruisanog puta izgrađena je treća traka.
Meštani su pozdravljali premijera, izražavajući zahvalnost što su konačno dobili bezbedan put prema Užicu, Zlatiboru i Crnoj Gori, a povicima: „Živeo Velja“ posebno su upućivali zahvalnost ministru za infrastrukturu Velimiru Iliću, smatrajući da je to njegova zasluga dok je bio ministar za kapitalne investicije. Ilić je, u pratnji Branka Jocića, direktora JP Putevi Srbije, rekao da su radovi obavljeni u roku, a potom obećao da će za desetak dana biti raspisan tender za izvođača radova za rekonstrukciju drugog dela magistrale i to od Kokinog Broda do Nove Varoši, u dužini od devet kilometara, koji će koštati oko pet miliona dinara, što će finansirati Evropska investiciona banka.
– Nećemo slušati šta ko priča, jer su novi putevi potreba građana Srbije. Nemojmo da gubimo vreme na prazne priče. Cilj Vlade Srbije je da izgradi dobre puteve do svakog sela i svake kuće u Srbiji i zbog toga mi gradimo na sve strane, poručio je Velimir Ilić.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.


