Džeri Brukhajmer, producent filma „Prince of Persia: The Sands of Time“, kaže da on ima inspiraciju u celokupnom serijalu video igara. Do sada je objavljeno šest „Prince of Persia“ igara, od 2-D skrolujuće 1989. koja je potom prerasla u 3-D avanturu sa proširenom mitologijom. Brukhajmer kaže da su tvorci filma sarađivali sa tvorcima igre kako bi sve odveli na viši nivo.

Džeri Brukhajmer, producent filma „Prince of Persia: The Sands of Time“, kaže da on ima inspiraciju u celokupnom serijalu video igara. Do sada je objavljeno šest „Prince of Persia“ igara, od 2-D skrolujuće 1989. koja je potom prerasla u 3-D avanturu sa proširenom mitologijom. Brukhajmer kaže da su tvorci filma sarađivali sa tvorcima igre kako bi sve odveli na viši nivo.
Originalna igra je započela kao jednostavna priča o siročetu koji pronalazi put kroz prolaze zamka kako bi spasao princezu od zlog Vizira. Nastavci su donosili brojna unapređenje, pa čak i natprirodne artefakte, vremeplovne entitete i alter-ego Peščanog Čudovišta. Zaštitni znak svih delova igračkog serijala bio je glavni junak koji je preskakao prepreke.
Prvi izveštaji nagoveštavaju da će se u filmu koristiti natprirodni artefakti, ali na drugačiji način nego u igri. Snimanje je počelo 22. jula, a u glavnoj ulozi je Džejk Gilenhejl. Film režira Majk Njuel, koji će prvo raditi na lokacijama u Maroku, a potom u Londonu. Film „Prince of Persia: The Sands of Time“ stiže u bioskope 16. jula 2009.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari