Trošićete manje goriva ako pritisnete jedno dugme u automobilu

Ostavite komentar


  1. Da, kolimo ustedis na gorivu toliko ces dati za novu bateriju (gel bateriju koja je znatno skuplja od obicne), habanje alnasera, pumpe goriva itd itd
    Poruka novinaru: Drzi se ti bicikla a auto ostavi odraslim ljudima

  2. Verujem da će taj sistem u dogledno vreme biti napušten pošto je veća šteta od koristi. Sa gužvama kakve su u Srbiji, ali i u većini evropskih država, na godiš jem nivou imate oko 50.000 paljenja motora. Niko me ne može ubediti da to neće ostaviti nikakve posledice na pogonske elemente vozila.

  3. Zbog vasih strucnjaka puni servisi.Start Stop najveca glupost.Masovno ga izbacuju mnoge fabrike.Zamajac Alnaser,Alternator ,Akumulator nosaci motora.Uz to elektronika.Sve upakovano .Moj ssvet ugasite .I vozite.ili prosto jedan dan u guzvi izbrojte koliko se puta ugasi upali auto.

  4. Kada sam kupovao auto u salonu su mi rekli da ne koristim start/stop sistem zato što nije dobar za elektroniku. Eto.

  5. Veće gluposti nisam čuo od tih takozvanih stručnjaka, koji misle da su pametni a ustvari ne znaju da skuvaju jaja jer prosečan auto kod nas, zapremine motora od 1600~2000 ccm za sat vremena rada u leru potroši 0,5 lit dizela. Kada se motor startuje, ubrizgjavanje doda goriva na prve radne taktove kako bi motor lakše upalio tj ima informaciju, motor ne radi pa mu treba dodati goriva. Tako je sa svim motorima, od boš pumpe pa do najnovijeg reila. Kad dobije to gorivo dok se startuje motor, turbina ne radi jer rad turbine se meri na hiljadama obrtaja. Ima li tu onda logike jer goriva ćeš potrošiti, od semafora do semafora više jer ćeš motor startovati puno puta. Emisija štetnih gasova je sigurno veća jer turbo nije radio i povećao stepen kompresije u cilindru pa ne može sve dpf filter da proguta. I kad saberete koliko će se puta motor startovati, uništit el.starter, potrošit više goriva za svaki start, akumulatoru skratit vek trajanja, ići kod majstora, molit da popravi anlaser, skinuti i odnet na čišćenje dpf, potrošit goriva za regeneraciju dpf-a, i za to sve vreme kad je auto na popravci bit bez njega, pa to sve košta toliko da mi je bolje da motor automobila radi na semaforu nego da se maltretiram sa poprakama i većom potrošnjom goriva kad se sve to zbroji i kad to sve poludi pa poludim i ja.

  6. Da,usteda goriva na 40 stepeni u hladu,u vrelom autu na semaforu. Cuti,sedi,jedan

Ostavite komentar


Život

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. decembar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.