Rukovodstvo i članovi Ekonomskog kokusa – parlamentarne grupe za ekonomski razvoj Skupštine Srbije i predstavnici NALED-a i IRI-ja razgovarali su, prvog dana minulog vikenda, sa čelnicima lokalne samouprave Kragujevca, kao i sa rukovodstvima šumadijskih kompanija Agromarket, Sena, Petroplast, Tranava, Nikom, Obi i Ženeva luks o mogućnostima za poboljšanje investicionog ambijenta za domaće privrednike.

– Naš cilj je da izlaskom na teren i direktnom komunikacijom kako sa građanima, tako i sa privrednicima i lokalnim samoupravama, damo novu konotaciju rada Skupštine Srbije i narodnih poslanika, i to tako što ćemo imati bolju komunikaciju ne samo sa građanima nego i sa privrednicima i lokalnim samoupravama. Želimo da rešavamo probleme na konkretan način, a nema konkretnijeg načina nego kada čujemo koji su njihovi problemi – istakao je predsednik kokusa Vladimir Marinković.

On je ocenio da je aktuelna vlast sve više usmerena na domaće privrednike, pošto je, kako je rekao, strateški cilj Vlade Srbije da, pored dovođenja stranih investitora, razvija domaće investicije i preduzetništvo, a naročito da podstiče mlade ljude da pokreću sopstveni biznis. x

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari